TikTok marchează campania „16 Zile de Activism împotriva Violenței de Gen” prin cooperarea cu Asociația SEXUL vs BARZA și ANES

TikTok marchează campania „16 Zile de Activism împotriva Violenței de Gen” prin cooperarea cu Asociația SEXUL vs BARZA și ANES

În fiecare zi, milioane de femei folosesc TikTok pentru a se exprima autentic, a inspira și a produce schimbări pozitive în comunitățile lor – iar siguranța lor este esențială pentru a face posibilă această creativitate. Pentru a marca ediția din acest an a campaniei „16 Zile de Activism împotriva Violenței de Gen” în România, TikTok își intensifică eforturile de a crește gradul de conștientizare și de a sprijini utilizatorii prin parteneriate locale de încredere.

TikTok continuă parteneriatul cu Asociația SEXUL vs BARZA și colaborează cu ANES (Agenția Națională pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați) în calitate de nou partener educațional. Această colaborare va oferi resurse, îndrumare și instrumente care să ajute oamenii să recunoască semnele violenței bazate pe gen și să acceseze sprijinul necesar. Orice formă de violență este strict interzisă pe TikTok, iar aceste alianțe reflectă angajamentul continuu al platformei de a se asigura că membrii comunității rămân informați, protejați și susținuți.

În acest sens, TikTok a lansat un nou mecanism de informare și sprijin prin funcția de căutare – o notificare în aplicație, care afișează informații utile utilizatorilor în momentul în care caută expresii legate de violența de gen. Lista de cuvinte-cheie relevante la nivel local a fost dezvoltată în colaborare cu Asociația SEXUL vs BARZA.

În cadrul campaniei, Asociația SEXUL vs BARZA va crea și o serie de videoclipuri scurte pe TikTok, menite să crească nivelul de informare despre legislația privind violența de gen și să ofere îndrumări persoanelor despre cum să rămână în siguranță și cum să caute sprijin. Aceast demers se bazează pe parteneriatul îndelungat între Asociația SEXUL vs BARZA și TikTok, care include și un proiect lansat în vara acestui an pentru a oferi tinerilor acces la informații esențiale privind cele mai frecvente întrebări și preocupări ale adolescenților legate de sănătatea sexuală, precum și modul în care diverse inițiative legislative influențează viața fetelor și tinerelor femei.

Notificarea din aplicație redirecționează utilizatorii către o serie de resurse oferite de ANES, cu îndrumări despre cum pot solicita ajutor, recomandări de siguranță și date de contact ale organizațiilor care pot sprijini persoanele aflate în situații de abuz. De asemenea, include un contact direct către linia telefonică ANES, oferind îndrumare în ceea ce privește recunoașterea și gestionarea situațiilor de violență de gen.

„Suntem încântați să ne implicăm în această campanie, deoarece combaterea violenței de gen reprezintă o prioritate în România. Așteptăm cu nerăbdare să dezvoltăm în continuare conținut educațional relevant și accesibil pe teme legate de drepturile, sănătatea și bunăstarea fetelor și femeilor din România și suntem foarte recunoscători că avem TikTok ca aliat dedicat misiunii noastre”, a declarat Adriana Radu, Președinta Asociației SEXUL vs BARZA.

„Milioane de femei vin pe TikTok pentru a se exprima, a se bucura și a găsi comunități. Este important să poată face acest lucru într-un mediu sigur și respectuos. Regulile Comunității noastre stabilesc clar că nu tolerăm sexismul sau orice alt tip de ură îndreptată împotriva persoanelor sau grupurilor. De asemenea, oferim instrumente precum filtre de cuvinte sau de comentarii, blocarea conturilor și raportarea ușoară, pentru a ajuta oamenii să își gestioneze experiența pe TikTok. Suntem mândri să continuăm cooperarea noastră la nivel local cu instituții atât de renumite, în sprijinul femeilor și al campaniei 16 Zile de Activism”, a declarat Łukasz Gabler, Manager Public Policy pentru Europa Centrală și de Est la TikTok.

De la comunități vibrante precum #WomeninSports (1,3 milioane de postări la nivel global) și #WomeninSTEM (peste 433.000 de postări la nivel global), la antreprenoare și deținătoare de mici afaceri care folosesc platforma pentru a-și lansa și dezvolta businessurile, și până la femei implicate în promovarea drepturilor femeilor și a egalității de gen, #WomenofTikTok se conectează, se susțin și se încurajează reciproc.

TikTok se concentrează pe promovarea unui mediu în care membrii comunității să se simtă în siguranță și confortabil în a-și împărtăși experiențele, inclusiv atunci când este vorba despre subiecte dificile, precum agresiunea sexuală. Compania recunoaște importanța discuțiilor care au loc pe platformă despre violența sexuală, procesul de recuperare și advocacy și colaborează cu experți pentru a aprofunda cunoștințele asupra agresiunii sexuale, traumei și modului în care poate menține un spațiu sigur și de susținere pentru supraviețuitori.

„16 Zile de Activism Împotriva Violenței de Gen” este o campanie internațională anuală, care are ca scop prevenirea și eliminarea violenței împotriva femeilor și fetelor. Campania începe pe 25 noiembrie, Ziua Internaţională pentru Eliminarea Violenţei împotriva Femeilor și se încheie pe 10 decembrie, Ziua Drepturilor Omului.

Asociația SEXUL vs BARZA este cea mai urmărită platformă online de educație sexuală din România, cu peste 115 milioane de vizualizări pe TikTok și YouTube. Din 2019, Asociația SEXUL vs BARZA a oferit gratuit consiliere pentru peste 6.300 de tineri pe teme de sănătate emoțională, sexuală și reproductivă.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles, Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related