L’Oréal Groupe este singura companie care primește pentru al 10-lea an consecutiv ratingul AAA din partea CDP pentru leadership în domeniul protecția mediului

L’Oréal Groupe este singura companie care primește pentru al 10-lea an consecutiv ratingul AAA din partea CDP pentru leadership în domeniul protecția mediului

Compania L’Oréal a fost recunoscută, pentru al zecelea an consecutiv, cu ratingul AAA acordat de organizația internațională non-profit CDP, pentru leadership-ul său global în materie de transparență corporativă și performanțele obținute în domeniile schimbărilor climatice, pădurilor și securității apei, devenind astfel prima și singura companie care a atins această performanță remarcabilă.

L’Oréal se numără printre cele doar 23 de companii care au obținut un scor AAA în 2025, dintr-un total de 22.100 de companii care au raportat date către CDP în acest an, fiind totodată singura companie care a reușit această performanță timp de 10 ani consecutivi. Această distincție reflectă determinarea L’Oréal de a construi un viitor sustenabil.

Printre realizările-cheie din 2024 se numără atingerea unui nivel de 97% energie regenerabilă utilizată în toate locațiile operate de companie, aprovizionarea a 92% dintre ingredientele și materialele de origine biologică din formule și ambalaje din surse sustenabile și trasabile, precum și utilizarea a 53% din apa folosită în procesele industriale din surse reciclate sau reutilizate.

Această realizare fără precedent este o dovadă clară a angajamentului profund al L’Oréal de a integra sustenabilitatea în centrul strategiei sale de business și în operațiunile zilnice,” au declarat Ezgi Barcenas, Chief Corporate Responsibility Officer, și Antoine Vanlaeys, Chief Operations Officer, L’Oréal Groupe. „Această recunoaștere reflectă dedicarea echipelor și a întregului nostru ecosistem. Mai mult ca oricând, ne asumăm angajamentul de a promova inovația și parteneriatele colaborative pentru un viitor mai sustenabil.

În calitate de cea mai mare companie de beauty din lume, recunoaștem responsabilitatea și poziția noastră unică de a genera schimbări reale, cu impact,” a declarat Nicolas Hieronimus, Chief Executive Officer, L’Oréal Groupe. „Sunt extrem de mândru că L’Oréal este singura companie care a obținut vreodată 10 ratinguri AAA consecutive din partea CDP. Vreau să le mulțumesc tuturor angajaților și partenerilor noștri din lanțul valoric care lucrează neîncetat pentru a crea acea frumusețe care mișcă lumea.

Sistemul de evaluare CDP se bazează pe o metodologie riguroasă și independentă, aliniată cu cadrul TCFD. Acesta analizează profunzimea raportării, înțelegerea riscurilor de mediu și dovezile aplicării celor mai bune practici – inclusiv stabilirea unor obiective ambițioase și acțiuni verificate. CDP deține cea mai mare bază de date de informații de mediu din lume și este un reper de încredere în luarea deciziilor de investiții și achiziții care susțin o economie sustenabilă, pozitivă pentru planetă și orientată spre atingerea net-zero. În 2025, 640 de investitori, care administrează active în valoare totală de 127 trilioane de dolari, au solicitat CDP să colecteze date privind impactul, riscurile și oportunitățile de mediu.

„Felicitări tuturor companiilor incluse în lista A a CDP,” a declarat Sherry Madera, CEO al CDP. „Companiile care obțin un scor A demonstrează că ambiția pentru mediu merge mână în mână cu performanța comercială. Datele de calitate oferă liderilor încrederea de a lua decizii pozitive pentru planetă, care să le asigure competitivitatea pe termen lung, să atragă capital și să protejeze ecosistemele naturale. Aceste organizații arată ce este posibil atunci când transparența devine fundamentul acțiunii.”

De 115 ani, L’Oréal, liderul mondial în beauty, are un singur scop: să răspundă aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Misiunea noastră, „să creăm frumusețea care mișcă lumea”, definește modul în care abordăm frumusețea: ca fiind esențială, incluzivă, etică, generoasă și angajată în sustenabilitatea socială și de mediu. Cu un portofoliu vast de 37 de branduri internaționale și angajamente ambițioase de sustenabilitate prin programul L’Oréal for the Future, oferim fiecărei persoane, oriunde în lume, cele mai bune produse din punct de vedere al calității, eficienței, siguranței, sincerității și responsabilității – celebrând frumusețea în toate formele sale. 

Cu peste 90.000 de angajați implicați, o prezență echilibrată la nivel global și vânzări în toate canalele de distribuție (ecommerce, mass-market, magazine universale, farmacii, parfumerii, saloane de înfrumusețare, retail de brand și travel retail), Grupul a înregistrat în 2024 vânzări de 43,48 miliarde de euro. Cu 21 de centre de cercetare în 13 țări și o echipă dedicată de peste 4.000 de cercetători și 8.000 de specialiști digitali, L’Oréal este dedicat inventării viitorului frumuseții și consolidării poziției sale de Beauty Tech leader. 

În 2025, L’Oréal Groupe a fost desemnată cea mai inovatoare companie din Europa de către revista Fortune, dintr-un total de 300 de companii din 21 de țări și 16 industrii.

CDP este o organizație globală non-profit care administrează singura platformă independentă de raportare de mediu din lume. În calitate de pionier al raportării în domeniul mediului, CDP crede în transparență și în puterea datelor de a genera schimbare. În parteneriat cu lideri din domeniul afacerilor, finanțelor, politicii și științei, CDP oferă informațiile necesare pentru a sprijini deciziile pozitive pentru planetă. În 2024, peste 24.800 de companii și aproape 1.000 de orașe, state și regiuni și-au raportat impactul de mediu prin CDP. Instituții financiare care administrează peste un sfert din activele globale se bazează pe datele CDP pentru a lua decizii în investiții și creditare. CDP este aliniat cu standardul climatic ISSB – IFRS S2 – și integrează cele mai bune practici și cadre de raportare într-o singură platformă. Echipa CDP este cu adevărat globală, unită de dorința de a construi o lume în care oamenii, planeta și profitul coexistă în echilibru.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related