
ONG


RETRO DISCO NIGHTS are loc pe 25 & 26 iulie. Organizatorii își propun să strângă suma de 6000 euro pentru a ajuta un băiețel și un adolescent cu probleme de sănătate

Ioana Munteanu: În orice demers cu miză socială și legislativă ai nevoie de incăpățânare și de o foaie de parcurs. Trebuie să continui și să insiști până obții ceva. Măcar ceva

Cluburile sportive învață să se facă auzite - workshop de marketing și comunicare organizat de INACO în parteneriat cu GWPR România
![[Case Study] „Invizibilii” – Campania GMP&U și Provident în care tramvaiul a ieșit din decor... ca să intre în poveste](https://media.iqads.ro/2025/06/invizibilii-cover-410.jpg)
[Case Study] „Invizibilii” – Campania GMP&U și Provident în care tramvaiul a ieșit din decor... ca să intre în poveste

„Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, o campanie cu miză legislativă, semnată de Golin pentru Salvați Copiii România

Hope and Homes for Children câștigă Premiul I la Gala Societății Civile 2025, categoria Campanii Sociale, cu campania 'Ambasador pentru ACASĂ. Când construim o CASĂ, construim un OM'

Tudor Brădățan: Binele nu e un sentiment cald și pufos, e mai degrabă un exercițiu de rezistență morală. E alegerea zilnică de a merge mai departe

Omid Ghannadi: România gri pe care am cunoscut-o în 2001 s-a colorat și a prins viață. Societatea civilă este acea viață și acea culoare

Când vedetele promovează jocuri de noroc, adolescenții plătesc prețul. Campania Salvați Copiii „Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc” propune alt model de inspirație: tinerii sportivi de liceu

Nimeni nu e imun la bullying – Salvați Copiii lansează campania ”Vorbește cu ALEX” - primul AI bullied din lume

Constanța Logo Challenge | Andrei Avram & Alex Icodin: Un design bun nu înseamnă doar estetic, ci și context, poveste, memorie colectivă

Raiffeisen Comunități continuă să susțină TOT CE NE UNEȘTE cu granturi în valoare totală de 1 milion de euro

Live din Campus: Dan Perjovschi susține eforturile Dăruiește Viață de a strânge fonduri pentru construcția Campusului Medical Pediatric

Organizația Salvați Copiii marchează 35 de ani în România prin lansarea programului Prima îmbrățișare, o investiție de 4,42 milioane euro care va susține reducerea mortalității infantile la nivelul mediei europene
