real,- isi extinde portofoliul de produse marca proprie cu 8 noi sortimente de bauturi racoritoare

Portofoliul de produse marca proprie a hypermarketului real,- , a fost extins cu 8 noi produse, acoperind astfel intreaga gama de bauturi racoritoare: sucuri carbonatate, sucuri necarbonatate si ice tea, anunta un comunicat al companiei.

Produsele marca TiP, proprie hypermarketului real,-,  se incadreaza in programul „Cel mai ieftin”, in cadrul caruia sunt vizate toate categoriile de produse, de la alimente de baza, pana la produse nealimentare, disponibile la cel mai mic pret.

Retetele noilor bauturi au fost dezvoltate pe baza unei formule realizate de compania ESAROM, furnizor international de materii prime din industria alimentara mondiala si sunt disponibile in toate cele 25 de magazine ale retelei real,- din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related