Pe piata cimentului, ponderea proiectelor individuale de constructii este mai mare decat a celor de infrastructura

Una dintre cele mai mari diferente dintre piata romaneasca a cimentului si cele din alte tari din Uniunea Europeana este faptul ca ponderea proiectelor individuale, mai ales cele de constructii de locuinte, este mai mare decat cea a proiectelor de mari dimensiuni precum cele de infrastructura, proiecte industriale sau comerciale. Drept urmare, Holcim Romania, subsidiara grupului elvetian Holcim, depune eforturi semnificative in dezvoltarea de produse premium care sa satisfaca nevoile clientilor finali, potrivit lui Rossen Papazov (Director de Marketing si Vanzari, Holcim Romania).

Dinu Boboc: Pe ce canale de comunicare mizati in relatia cu clientii finali pe de o parte, si cu firmele pe de alta parte?
Rossen Papazov: In relatia cu clientii nostri, care sunt atat companii cat si utilizatori individuali, comunicarea directa este o cheie in stabilirea unor relatii pe termen lung. Acest tip de interactiune este inestimabil de valoros pentru ca ne ofera oportunitatea de a fi in legatura directa cu utilizatorii produselor, cei mai in masura sa ne ofere opinii pertinente legate de acestea. Bineinteles, mai ales atunci cand vine vorba de utilizatorii finali, adica de cei care cumpara ciment din depozite sau magazine de tip DIY, interactiunea directa este completata de comunicarea prin intermediul canalelor traditionale de comunicare precum mass media (audio-vizual, panouri stradale, presa scrisa, internet) sau tiparituri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related