Bergenbier relanseaza marca Noroc

Bergenbier a relansat marca Noroc, prilej si pentru o campanie nationala de promovare. Astfel, berea Noroc are o noua formula care include o reteta traditionala, un nume 100% romanesc, un nou design de ambalaj.

Sloganul sub care se relanseaza marca Noroc, aparuta pe piata in 2000, este "berea noastra romaneasca", iar campania de promovare va debuta pe 10 martie si se va derula pe TV, in presa scrisa si prin panotaj stradal.

Campania de promovare include, de asemenea, o componenta de sampling care va avea loc in 66 de orase din intreaga tara. In noul spot TV, povestea se compune in jurul valorilor promovate de marca - placerea redescoperita de catre romani de a savura bucatele traditionale pe care aroma plina si echilibrata a berii Noroc o intregeste armonios.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related