Cardul de fidelitate sau cum ti se promite ca o sa faci economie, cu cat cheltuiesti mai mult

un reportaj de Alina Galeriu si Antonia Tucheac

Fie ca este vorba de produse cosmetice, haine, accesorii sau medicamente, comerciantii isi pun creativitatea la incercare pentru a gasi sisteme care mai de care mai sofisticate de a acorda bonificatii consumatorilor. Desigur, nu orice fel de consumatori, ci aceia care isi demonstreaza fidelitatea prin cumparaturi cat mai dese si consistente. De multe ori, aceste recompense constau in acumulare de puncte conform unui algoritm complicat, alteori fidelitatea este rasplatita cu discount-uri instant. Am vizitat cateva puncte de vanzare ale comerciantilor importanti pentru a testa pe viu cat de viabila si consistenta este promisiunea de a rasplati consumatorul pentru fidelitatea fata de un magazin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune


Comentarii

Irina Gheorghe
acum 8 ani
Adevarat!


Related