Lab Romania ofera neuromarketing din 15 octombrie (II)

un interviu cu Paul Markovits (Research Director, Lab Romania)

Romanita Oprea: Ce ofera Lab Romania fata de pretestarea normala?

Paul Markovits: In primul rand, modul de a testa este complet diferit. Pentru ca avem posibilitatea de a sonda in profunzime. In al doilea rand, o buna gaselnita este ca putem sa testam devreme, de la nivel de animatic, de exemplu. Nu ai nevoie de un full up production. Poti sa pre-testezi, iti dai seama de la inceput ce este relevant si ce nu si, ca in cazul de care am vorbit, nu mai inchiriezi elicopterul. Economiile de costuri devin astfel foarte relevante. Poti sa testezi tot ceea ce inseamna print, internet, outdoor, POSM, pe campania respectiva, sa stii care sunt imaginile cheie (key visual-urile) campaniei. Si nu in ultimul rand, poti oferi un ajutor pretios pentru media planning. Pot sa testez si sa verific care dintre programe sunt cele mai potrivite astfel incat sa nu fie nevoie sa ma arunc in prime time intr-un program foarte costisitor, daca nu este cazul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Sectiune



Related