“Imaginea nu se poate crea peste noapte, iar reputatia se cladeste in timp”

un interviu cu Catalina Stan, Presedinte si CEO la BDR Associates si Managing Director la Superbrands Romania

E greu sa fii in top, indiferent de domeniul pe care il reprezinti. Lupta este dura, cerintele sunt numeroase, asteptarile greu de multumit. Sa fii consecvent, indiferent de cat de neprielnice sunt imprejurarile la un moment dat, ramane insa cea mai mare provocare. Si pentru brandurile romanesti. Unele dintre ele au reusit insa sa dovedeasca ca si in aceste conditii pot oferi servicii de calitate, ca-si pot pastra imaginea impecabila, ca nimic nu le poate stirbi prestigiul si reputatia si ca, pana la urma pot, spune o poveste de succes. Despre criteriile pe care trebuie sa le indeplineasca un brand pentru pentru a face parte din categoria Superbrands aflam de la Catalina Stan, Presedinte si CEO la BDR Associates si Managing Director la Superbrands Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related