Despre relatii

Despre relatii
Stefan Liute, Directorul de Strategie al Storience

Louie, I think this is the beginning of a beautiful friendship. Rick (Casablanca, 1942)

E din ce in ce mai riscant astazi sa confunzi relatia cu clientul tau cu produsul sau serviciul pe care il vinzi. Da, relatie inseamna si altceva decat elementele tranzactiei comerciale (pret, produs, livrare), iar astfel de lucruri sunt mai greu de gestionat si masurat. Emotii, etica (cunoscuta in jargon ca siesar cand e proiectata social), arbitrariu (hachite, pe moldoveneste), preferinte, istoric personal si asa mai departe. Lucruri care poate-ti sunt dragi si de care ai vrea sa te ocupi, dar de care multiple considerente pragmatice nu te lasa sa te atingi (ex: ROI-ul e prea mic). Si, cu toate acestea, o relatie ar trebui sa le includa (in proportiile adecvate pentru domeniul si pozitia ta in piata), indiferent de ce vinzi. De ce?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related