Studiu "Cei mai iubiti angajatori": angajatii sunt mult mai critici si pretentiosi atunci cand aleg compania la care vor lucra

Potrivit editie a doua a studiului "Cei mai iubiti angajatori din Romania" realizat de Danone Romania, Mercury Research si Inspire Business in iunie 2012, a rezultat ca angajatii sunt mult mai critici si pretentiosi decat in trecut atunci cand aleg compania la care vor lucra. De asemenea, tinand cont de contextul economic, angajatii cauta in primul rand sa verifice daca potentialul angajator este un loc de munca sigur,  verificand  pe internet situatia financiara a firmei, iar la interviu sunt atenti la starea locatiei si echipamentelor, informeaza un comunicat de presa Ginger PR.

Acelasi studiu a relevat ca angajatii au o neincredere crescuta fata de ceea ce li se promite: salariul si beneficiile, conditiile de munca. Pentru a verifica, viitorii angajati se uita pe forumuri online pentru a afla nemultumirile angajatilor existenti, incearca sa evalueaze corectitudinea firmei prin prisma impresiei facute de posibilul viitor sef, si se asigura de soliditatea companiei si implicit de siguranta jobului verificand rezultatele financiare ale companiei angajator.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related