Mihaela Muresan si Cornel Oprisan despre bugetul de marketing IKEA, stocul de produse, procentul produselor fabricate in Romania si noutatile aduse de noul catalog IKEA 2013

Mihaela Muresan si Cornel Oprisan despre bugetul de marketing IKEA, stocul de produse, procentul produselor fabricate in Romania si noutatile aduse de noul catalog IKEA 2013

IKEA a anuntat astazi in cadrul unui eveniment, lansarea noului catalog, care va intra in vigoare de la 1 septembrie, si a cardului IKEA Family, care va fi disponibil pentru clienti incepand cu 20 august. La eveniment au fost prezenti Mihaela Muresan (Marketing Manager, IKEA Romania) si Cornel Oprisan (Retail Manager, IKEA Romania) care au discutat despre organizarea noului catalog, planuri de viitor si bugetul de marketing.

Mihaela a deschis evenimentul prin prezentarea noului catalog IKEA 2013 care vine cu o noua abordare a continutului, dar si cu o dimensiune interactiva, menita sa ofere mai multa inspiratie. In acest context, comunicarea brandului se axeaza pe elementele decorative, accesorii, si mai putin pe componentele de mobila, tema noului catalog fiind "Da o noua viata casei tale". Pentru a exemplifica acest aspect, in timpul conferintei, o echipa de angajati IKEA au redecorat o camera pentru diverse anotimpuri folosind numai accesorii si niciun element de mobilier, in circa 15 minute pentru fiecare exemplificare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Related