In campania de informare si colectare a ambalajelor organizata de Tetra Pak, personaje din materiale reciclate au impanzit Gara de Nord

In campania de informare si colectare a ambalajelor organizata de Tetra Pak, personaje din materiale reciclate au impanzit Gara de Nord

Tetra Pak a organizat, cu sustinerea Carrefour Romania, o campanie de informare si colectare selectiva a ambalajelor de carton lactate si sucuri in perioada noiembrie – decembrie 2012, informeaza un comunicat emis de Graffiti PR. Campania a fost promovata de ambasadorii de brand Razvan Simion si Dani Otil.

Cateva mii de bucuresteni au raspuns apelului de a aduce ambalaje la containerele albastre interactive, au participat la atelierele organizate si vizitat galeriile Carrefour. Ambalajele colectate au fost reciclate si o parte din materialele obtinute au fost folosite de catre studenti la UNarte pentru a crea personaje care sa aminteasca de importanta colectarii separate si reciclarii. Acestea au fost amplasate la casele de bilete de la clasa a doua din Gara de Nord, Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related