S-au deschis inscrierile la Marketing for Men – singura conferinta dedicata intelegerii consumatorului masculin din Romania

S-au deschis inscrierile la Marketing for Men – singura conferinta dedicata intelegerii consumatorului masculin din Romania

Pe 12 si 13 septembrie SMARK KnowHow organizeaza prima editie a conferintei Marketing for Men – singurul eveniment din Romania dedicat exclusiv intelegerii consumatorului masculin roman.

Prima editie a conferintei Marketing for Men isi propune sa ajute specialistii din industria marcomm sa inteleaga mai bine relatia barbatilor din Romania cu shopping-ul. Tema conferintei este una care nu a mai fost abordata pana acum in tara noastra, majoritatea clientilor indreptandu-si eforturile de marketing catre femei. Dincolo de puterea de decizie a acestora, rolul si influenta barbatului in decizia de cumparare este la fel de importanta, mai ales in contextul unui climat social in schimbare si al cresterii cumparaturilor online.

Dezbaterile se vor purta in jurul consumatorului masculin, analizand barbatul roman din perspectiva psiho-sociologica si la nivel de trend-uri. Laszlo Nagy (Stilmasculin.ro) si Cezar Ionascu (Domni de Romania) vor analiza noua preocupare pentru imagine si stil in randul barbatilor, iar Ionut Codreanu (Active Watch) va prezenta o analiza a imaginii masculine propagate de media. Virgil Ricu aduce informatii din cabinetul de psihoterapie despre schimbarile la nivel de mentalitate a barbatilor si despre prietenia speciala dintre ei.

Vom afla despre barbati si din rezultatele unor studii de piata realizate pentru acest target la nivel de regiune si tara. Astfel, Ada Roseti (Discovery Channel) va prezenta rezultatele celui mai recent raport „Species”, ce investigheaza comportamentul barbatilor cu varste cuprinse intre 25 si 39 de ani, din regiunea EMEA. Laura Jimbu  (Lighthouse Group) va prezenta in exclusivitate primele rezulatate ale raportului „Men in Romania”, ce urmeaza sa se lanseze in curand.

Rodica Mihalache (Starcom MediaVest) prezinta unstudiu referitor la perceptia barbatilor romani despre bere. Liviu Toader (Leo Burnett) face o scurta analiza a comportamentului masculin in magazin, plecand de la factorii de influenta si continuand cu identificarea stimulilor, a barierelor de achizitie si descrierea propriu-zisa a procesului decizional.

Conferinta va prezenta si studii de caz ale unor campanii locale din categoriile auto si FMCG ce au targetat barbatii, cu rezultate foarte bune, dar si un exemplu de B2B creativ. De asemenea, un producator de materiale destinate barbatilor care ii analizeaza la nivel de research va prezenta preferintele acestora in domeniu.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 3 septembrie inclusiv este disponibil un pret de tip early bird, cu 15% reducere.

Marketing for Men 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Discovery Channel va fi prezent in calitate de Men Specialist. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este “leathered by” Unika si este sustinut de 360 RevolutionTrade Media,  Casa de Traduceri si Agrafa.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.

Despre UNIKA

UNIKA este unul dintre cei mai importanti producatori autohtoni de obiecte din piele pentru industria de advertising: agende, genti, packaging, albume foto si altele. Cum barbatii sunt consumatori importanti de asemenea produse premium, UNIKA s-a alaturat unicului eveniment dedicat marketingului pentru barbati, Marketing for Men, pentru a aduce informatii si inspiratie despre produsele din piele adresate barbatilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related