Cele mai in voga trenduri pentru advertisingul livrat consumatorului conectat, in discutie la Marketing Research Conference 2014

Cele mai in voga trenduri pentru advertisingul livrat consumatorului conectat, in discutie la Marketing Research Conference 2014

Marketing Research Conference 2014 – Connected Consumer Insights are loc saptamana viitoare, pe 25 si 26 iunie. Cele mai in voga teme pentru brandurile care vor sa tina pasul cu consumatorul conectat la tot mai multe canale media, eficientizand in acelasi timp bugetul de advertising vor fi dezbatute de cei 25 de traineri prezenti. Inscrierile la eveniment sunt deschise pana pe 25 iunie.

Ce nu trebuie sa ratezi la Marketing Research Conference 2014

Prima zi a evenimentului va porni cu un debate despre piata de research din Romania pentru a descoperi daca este adaptata sau nu la nevoile brandurilor. Printre participantii la debate se numara Miruna Antonescu (The Geeks) si Alexandru Dincovici (Brennan Research&Consultants).

Pentru adaptarea la nevoile brandurilor de cunoastere a consumatorilor conectati este necesara si o abordare noua. De aceea ziua va continua cu prezentarea unora dintre cele mai noi metode de research. Miriam Moroianu si Catalina Laschon (Nielsen Romania) vor prezenta metodologia Neurofocus, pornind si de la un studiu de caz in care aceasta a fost utilizata pentru testarea de spoturi TV. TOBII Portable Eye Tracking System va fi apoi testat de participantii din sala, sub indrumarea Mihaelei Uriciuc si a Georgianei Manea (ISRA Center).

Research-ul nu este dedicat brandurilor cu bugete mari si este de ajutor si in cazul IMM-urilor. De aceea vom trece in revista si o serie tool-uri adaptate la bugetele brandurilor mici prezente in online. Zoe Pascale (Strategis Research & Business Consulting) va prezenta modul in care un magazin online de bijuterii si-a adaptat strategia de comunicare pe Facebook in urma rezultatelor unui research, iar Cristian Ignat (2Parale) va trece in revista pasii concreti de crestere a unui B2B prin Pay Per Click.

Prima zi se va incheia cu un workshop despre mobile research sustinut de Millward Brown. Grupul Millward Brown a fost desemnat Mobile Researcher of the Year in 2013, datorita efortului sustinut pentru a intelege rolul mobile-ului in traseul spre achizitie. Participantii la workshop vor participa la un studiu live pe smartphone cu script si chestionar, iar raportul si interpretarea datelor vor fi realizate in timp real. Trainingul se va incheia prin trecerea in revista a unor key learnings pentru advertisingul si online commerce pe smartphone. 

RTB Trend Report Europe arata o crestere de 15% a cheltuielilor aferente programmatic buying in Europa in primul trimestru al acestui an. Programmatic marketing este un trend manifestat la nivel international care a intrat si in Romania, odata cu nevoia brandurilor de a se adapta la era digitalului. Despre programmatic buying si tool-ul detinut de GroupM pentru eficientizarea advertisingului livrat consumatorului in timp real va povesti Alex Visa (GroupM) in cea de-a doua zi a evenimentului.

Consumatorul actual e conectat la tot mai multe canale media, de aici si importanta cunoasterii in profunzime a comportamentului lui. Pentru asta, Andreea Coca (GfK) va profila consumatorii din Romania in functie de device-urile pe care le folosesc, surprinzand si o serie de abordari posibile pentru marketeri si oameni de research.

Cum consumatorul conectat nu traieste doar in mediul urban, existand aproape 4 milioane de utilizatori de internet in mediul rural, Alexandra Iavorschi (Starcom MediaVest Group) va prezenta un studiu care vizeaza tocmai acest consumator si stilul lui de viata, consumul de presa, subiectele de interes si cheltuielile pe gospodarie. 

Millward Brown va prezenta apoi un case study cu tema „Cross Media Effectiveness” – un studiu realizat pe o campanie Dove impreuna cu Google, care urmareste eficientizarea investitiilor in campanie si rolul detinut de You Tube.

Mai multe informatii despre program, speakeri si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial.

Marketing Research Conference este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, condimentat de PRIVILEG Catering si depozitat de Euroministorage.

Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla, FaceToFace Media, Femei in Afaceri.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Related