Grupul Telekom Romania: Consumatorii incep sa aprecieze din ce in ce mai mult ofertele integrate, indicand astfel nevoia de comunicare nelimitata si divertisment, oferite de un singur operator, pe o singura factura

Grupul Telekom Romania: Consumatorii incep sa aprecieze din ce in ce mai mult ofertele integrate, indicand astfel nevoia de comunicare nelimitata si divertisment, oferite de un singur operator, pe o singura factura

O zona de dueluri mai mult sau mai putin tacite e aceasta piata a telecomului.

Sa nu intelegeti ca ne plangem, competitia intre branduri face, in general, bine consumatorului. Daca ne indreptam insa privirea spre companii, ne regasim intrebandu-ne cum isi gandesc strategiile de produs si comunicare pentru a atrage si fideliza consumatorul. Inainte de orice, insa, trebuie sa ne actualizam "baza de date" cu informatii despre interactiunea acestuia cu produsele si serviciile telecom. 

Despre acest comportament al consumatorilor telecom si modul de a-l aborda i-am intrebat pe reprezentantii companiilor ce activeaza pe aceasta piata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related