Cluj-Napoca devine pentru al cincilea an consecutiv centrul comertului electronic

Cluj-Napoca devine pentru al cincilea an consecutiv centrul comertului electronic

In 21 si 22 Octombrie, Cluj Napoca devine pentru al cincilea an consecutiv, centrul comertului electronic si al strategiilor online prin TeCOMM eCommerce Conference&Expo.

TeCOMM este unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est si reuneste la aceasta editie in Transilvania unii dintre cei mai buni speakeri nationali si internationali, oferind participantilor schimb de experienta, networking si oportunitati de afaceri .

Evenimentul va aduce in Cluj-Napoca peste 40 de speakeri care vor oferi 2 zile de inovatie in comertul online, atat prin prisma primei zile a Conferintei care aduce keynote-uri si panel-uri de dezbatere, cat si prin a doua zi, care ofera participantilor in total 16 Workshopuri, prin intermediul evenimentelor conexe aflate sub umbrela TeCOMM: Digital Travel Forum si MarkDay.

In prima zi, 21 Octombrie, va avea loc Conferinta generala si Digital Travel Forum – conferinta dedicata celor care activeaza In domeniul turismului.

A doua zi, 22 Octombrie, va cuprinde workshop-uri tematice legate de epayments, logistica, usability, analytics, conversions, SEO, PPC, UX design. Tot In aceasta zi va avea loc si conferinta MarkDay cu workshopuri pe customer relationship, email-marketing, mobile-marketing, strategii de marketing si social media.

Zona Expozitionala aduce impreuna principalii furnizori de servicii de comert electronic si pune la dispozitia participantilor solutii si idei oferite de catre acestia.

TeCOMM se va incheia cu Awards Gala, unde vor fi premiati cei mai buni dintre cei care au contribuit la dezvoltarea industriei comertului online.

Peste 400 de participanti sunt asteptati la Grand Hotel Italia *****, in cele 2 zile de eveniment.

Power to the customers

TeCOMM Cluj-Napoca va scoate in evidenta importanta fidelizarii consumatorului si modul in care magazinele online este necesar sa isi realizeze strategiile pentru 2016.

Conceptul acestei editii este Power to the Customers, ceea ce inseamna ca succesul magazinelor online sta in mainile consumatorului. In eCommerce, tendintele actuale subliniaza cat de important este ca fiecare business online sa puna accent pe profilul consumatorului, comportamentul si nevoile acestuia. In prezent, succesul in online este al business-urilor care reusesc sa fidelizeze si sa readuca clientii pe site-ul lor. 

Inscrierile la TeCOMM Cluj-Napoca, editia a 5-a, se fac pe cluj.tecomm.ro unde se va updata constant lista speakerilor.Organizatorii au pregatit preturi speciale care ofera participantilor reduceri considerabile din pretul integral al biletelor, in functie de perioada inscrierii.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related