Farmaciile DONA lanseaza studiul online "Copii la joaca"

Farmaciile DONA lanseaza studiul online "Copii la joaca"

In ultimii ani, modul in care ne petrecem timpul liber a suferit modificari importante. Ne relaxam si socializam tot mai mult in mediul virtual. Cei mai afectati sunt copiii, stimularea senzoriala obtinuta prin intermediul tehnologiei de ultima ora facandu-i sa uite sa mai iasa din casa.

Pornind de la aceasta premisa, Farmaciile DONA au lansat la sfarsitul lunii iunie campania promotionala "Bucura-te de vara afara!", in care parintii si bunicii sunt atentionati sa petreaca mai mult timp in aer liber cu micutii lor.

In reclama TV, personajul principal este un copil care, desi multiplu campion la diverse sporturi, le “practica” doar digital.

Pentru a se asigura ca mesajul campaniei ajunge la cat mai multi parinti, Farmaciile DONA au realizat si un mini-experiment: au invitat cativa copii sa povesteasca despre jocurile lor preferate. 

Cat timp petrece copilul tau in fata ecranelor si cat in aer liber?

Experimentul a demonstrat stangacia pe care copiii o manifesta in sporturile practicate in aer liber. Astfel, s-a nascut provocarea de a afla raportul dintre timpul pe care il petrec folosind tehnologia pentru a se juca si cel dedicat activitatilor fizice.

In acest sens, Farmaciile DONA lanseaza studiul online “Copii la joaca”, dezvoltat in colaborare cu Centrul de Cercetare in Management si Leadership (CCML) din cadrul Facultatii de Management al SNSPA, avand drept scop masurarea consumului de tehnologie, socializarea si independenta copiilor intre 5 si 13 ani.

Parintii sunt invitati sa completeze chestionarul pentru a afla cat de armonios se dezvolta copiii lor si cum pot imbina in educatia lor activitatile in aer liber cu elementele erei digitale.

Rezultatele finale ale studiului vor fi comunicate la inceputul lunii august.

“Studiul online vine ca o completare a campaniei promotionale de vara, campanie ce lanseaza un puternic mesaj educational si emotional adresat tuturor parintilor, acela de a constientiza importanta jocului afara.

Este o actiune preventiva, menita sa atraga din timp atentia asupra importantei echilibrului intre tehnologie si miscare in viata copiilor. Ii invitam pe parinti sa participe la studiul nostru si sa isi incurajeze copiii sa se joace mai mult in aer liber, alaturi de cat mai multi prieteni.Radu Dumitrescu, Marketing Director - Farmaciile DONA

 

Despre campania promotionala “Bucura-te de vara afara!”

Campania a debutat in luna iunie atat in reteaua nationala de farmacii DONA, cat si pe site. Participantii la promotie pot castiga zilnic unul dintre premiile campaniei, ce ii pot pune in miscare: 50 de excursii pentru intreaga familie si 2500 de carduri-cadou in valoare de 200 lei inclusiv pentru articole sportive, pe care acestia si le pot achizitiona pe eMag.

DONA este una dintre cele mai mari retele de farmacii, cu capital integral romanesc, avand o experienta de peste 20 de ani pe piata locala si deservind lunar aproximativ 2 milioane de pacienti din intreaga tara. Compania are circa 2000 de angajati si aproximativ 270 de farmacii.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related