CEE Entrepreneurship Summit 2015 a debutat cu succes: peste 1.200 de participanti din 18 tari

CEE Entrepreneurship Summit 2015 a debutat cu succes: peste 1.200 de participanti din 18 tari
Credits: ProFoto Mihai Bota

Prima editie a CEE Entrepreneurship Summit 2015, eveniment de business networking destinat oamenilor de afaceri straini, a reunit la Cluj-Napoca, intre 14 si 16 octombrie, peste 1.200 de participanti din Romania si alte 17 tari.

Organizat de Business Days, una dintre cele mai mari platforme de business networking din Romania, CEE Entrepreneurship Summit 2015 a strans laolalta antreprenori si factori de decizie din companii, manageri, specialisti si experti, consultanti si freelanceri, care au asistat la conferinte, au luat parte la sesiunile de business networking si de matchmaking, in cadru formal sau informal. Cu cei peste 1.200 de participanti prezenti (dintre care 145 de speakeri), evenimentul s-a bucurat de un incontestabil succes, fiind foarte aproape de a egala recordul istoric al numarului de participanti, inregistrat la Cluj Business Days 2014.

CEE Entrepreneurship Summit 2015 este destinat in principal facilitarii contactelor dintre stakeholderii romani si straini – deopotriva antreprenori, manageri, investitori, consultanti, reprezentanti ai administratiei publice, oameni de afaceri – prin promovarea oportunitatilor de business cu potential de dezvoltare si cooperare transfrontalier. Doua dintre cele trei zile de desfasurare a evenimentului s-au suprapus cu Cluj Business Days 2015.

Peste 90% dintre participanti au asistat la evenimentele si sesiunile de networking din ambele zile ale manifestarii. Domeniile reprezentate de oamenii de afaceri si managerii prezenti la CEE Entrepreneurship Summit 2015 au reflectat profilul de dezvoltare al regiunii si in mod special al municipiului Cluj-Napoca, cu o larga participare a companiilor si specialistilor din industria de IT si comunicatii, care in prezent sunt unul dintre cei mai puternici vectori de dezvoltare economica a orasului.


 Photo credits: ProFoto Mihai Bota

Astfel, ramurile economice reprezentate au fost: IT&C (9,47% din participanti), training, coaching, consultanta si audit (6,82%), comert (6,62%), publicitate (3,77%), banci si institutii financiare nebancare (3,26%), medicina, turism, imobiliare, telecomunicatii, activitati de suport, mass-media, auto, relatii publice, online si comunicatii mobile, invatamant si servicii conexe, avocatura, productie (produse alimentare), productie de mobila, echipamente si accesorii electrice si electronice, ONG-uri, organizare de evenimente, asigurari, energie, productie de produse metalice, instalatii.

In ceea ce ii priveste pe participantii din strainatate, acestia au provenit din 17 tari: Olanda, Germania, Danemarca, Suedia, Ungaria, Franta, Belgia, Elvetia, SUA, Anglia, Turcia, Israel, Moldova, Italia, Portugalia, Coreea de Sud, Austria.

Aproape 650 de participanti au luat parte la sesiunile formale de business networking pe durata celor doua zile ale CEE Entrepreneurship Summit 2015. In total, au existat 1.860 de intalniri in formatul one-to-one; delegatiile straine au participat la 192 dintre acestea.

De asemenea, peste 40% dintre cei prezenti la eveniment au frecventat sesiunile informale de business networking. Pana in prezent, sesiunile de networking organizate in cadrul celor aproape 40 de evenimente Business Days au generat importante oportunitati de afaceri atat la fata locului, cat si post-eveniment, in intalniri in cadru formal sau informal, oportunitati care au produs rezultate concrete de business.

Astfel, evenimentele Business Days au ajutat aproape un sfert dintre participanti sa incheie afaceri cu o valoare cuprinsa intre 25.000 si 250.000 de euro, in vreme ce aproape 10% dintre acestia au incheiat tranzactii de peste 250.000 de euro.

Mai bine de o treime dintre participantii straini au vizitat parcurile logistice din zona. De altfel, fara nicio exceptie, delegatii straini s-au declarat incantati de Romania, de eveniment si de oportunitatile oferite; 90% dintre acestia au fost de acord sa ajute la promovarea Romaniei in tara lor de resedinta si sa incurajeze schimburile economice si investitiile in tara noastra.

Printre partenerii evenimentului se numara Raiffeisen Leasing, EY Romania, Orange, Fan Courier, AON, Philips Romania, Dedeman, Unicredit Tiriac Bank, Deloitte Romania, PwC Romania, DPD, Zitec, GH, Universul Juridic, Rogalski Damaschin, API, UPC Business, Vitrina Advertising, Perpetuum, Champolion, La vie en rose, SBR, BrandFusion, Regina Maria, Sophia, AROBS, Mobila Dalin, Francize.ro, Chivas, MedLife, SPI, MMC- fondata de Liana Marin, Buticul de Inspiratie by Dana Tudor.

Parteneri media: Wall-Street, Manager Express, Romania Libera, Europa FM, 9am, avocatnet.ro, Business24, Ziare.com, AiSucces.ro, TransilvaniaBusiness, Amaltea, FoodNews, JurnaluldeAfaceri, Retail-FMCG, BusinessLive.ro, PortalHR, bestjobs, GPeC, Feed Forward, Softlead, 4Career, Learn&Go, Premian, Tribal Worldwide, Zelist Monitor, 24Fun, IQAds, startups.ro, BizzClub, ComunicatedePresa.ro, Monitorul de Cluj, Satmareanul.net, ILoveCluj, Cluj.com, Evenimente in Cluj, BistritaNews, Look TV, Cluj Today, Turda News, Gazeta de Cluj, Vocea Transilvaniei, ADRVEST, Jurnal Bihorean, Bihor Online, PortalSM, ANIS, ARIES Transilvania, Techsylvania, Enterprise Europe Network, Maastricht School of Management, ClujHub, Akcces, Garajul de PR, Chic-Elite.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related