Antreprenorii din Bucuresti vor sa afle de la cei mai buni specialisti din lume cum sa isi construiasca o strategie de business castigatoare

Antreprenorii din Bucuresti vor sa afle de la cei mai buni specialisti din lume cum sa isi construiasca o strategie de business castigatoare

Peste 36% din antreprenorii din Bucuresti si zona de sud a Romaniei afirma ca si-ar dori sa afle de la cei mai buni lideri din domeniu cum sa realizeze o strategie de succes, sa dezvolte un plan marketing (33%) si sa isi perfectioneze arta negocierii (31%). In opinia lor, cele mai promitatoare domenii de dezvoltare sunt IT&C (85%), agricultura (61%) si dezvoltarea software (60%).

Antreprenorii din Bucuresti si zona de sud a Romaniei considera ca dezvoltarea si motivarea personalului reprezinta principala problema cu care se confrunta in acest moment, arata un studiu realizat de Business Days Romania, elaborat in perioada octombrie-noiembrie pe un esantion de 230 de antreprenori si manageri din Bucuresti si orasele din imprejurimi.

Intrebati “Care sunt principalele probleme cu care se confrunta oamenii de afaceri din regiune?” participantii la studiu au indicat dezvoltarea si motivarea personalului ca fiind cel mai important domeniu. In plus, oamenii de afaceri din regiune acuza birocratia excesiva, sistemul stufos de taxare si impredictibilitatea fiscala ca fiind cele mai mari provocari la adresa afacerii lor.

Alte probleme cu care se confrunta antreprenorii din zona sunt taxarea si fiscalitatea, brandingul si setarea strategiei. In ceea ce priveste asteptarile oamenilor de afaceri de la administratia centrala, doar 27% din respondenti au afirmat ca acestea sunt “foarte mari”. In acelasi timp, antreprenorii au apreciat ca implicarea autoritatilor locale in sustinerea afacerilor din regiune este foarte slaba (38%).

Antreprenorii chestionati considera ca domeniile in care regiunea de sud a tarii poate performa sunt IT&C (85%), agricultura (61,9%), industria software (60,3%), serviciile (58,7%) si turismul (46%). Studiul Business Days Romania mai dezvaluie ca cei mai importanti factori pentru succesul unei afaceri sunt echipa, inovatia si networking-ul.

"Antreprenorii din zona de sud a Romaniei cauta solutii pentru dezvoltarea afacerii lor in conditiile in care provocarile de la nivelul administratiei pot incetini ritmul de crestere al afacerii lor. In acest sens, sfaturile, modelele de succes si sesiunile de networking ii ajuta sa gaseasca cea mai buna cale spre succes. Credem ca experianta altor antreprenori este cat se poate de utila pentru cei care sunt hotarati sa asi urmeze visul si au ambitia de a merge mai departe", a declarat Laszlo Pacso (fondator si coordonator Business Days).

Anul acesta, evenimentul Bucuresti Business Days va avea loc in perioada 8-9 decembrie 2015 la Willbrook Platinum. Inscrierile pentru toti cei care vor sa participe sunt deschise, in limita locurilor disponibile. La eveniment vor fi prezenti peste 1.000 de antreprenori si manageri din toate regiunile Romaniei.

Din temele conferintei Bucuresti Business Days mentionam: “Criza resurselor umane si modul in care vor influenta tendintele de pe piata de munca. Evolutia economiei globale”. Workshop-urile vor avea teme precum “Arta deciziilor in conditii de incertitudine si schimbare”, “Managementul timpului si tehnici de organizare” .

Incepand de anul acesta platforma Business Days organizeaza Gala Business Days, eveniment in cadrul caruia vor fi premiate acele companii, antreprenori si manageri din spatele lor care s-au remarcat la urmatoarele capitole: performanta, excelenta, inovatia si impactul social.

Peste 300 de oameni din elita mediului de business din Romania vor lua parte la Gala Business Days.

Printre partenerii evenimentului se numara Raiffeisen Leasing, EY Romania, Fan Courier, AON, Philips Romania, Dedeman, Unicredit Tiriac Bank, DPD, Zitec, GH, Universul Juridic, Rogalski Damaschin, API, UPC Business, SBR, BrandFusion, Regina Maria, Mobila Dalin, MedLife, Lenovo, Heineken, Opel, MMC- fondata de Liana Marin, Buticul de Inspiratie by Dana Tudor.

Parteneri media: Wall-Street, Manager Express, Romania Libera, Europa FM, 9am, avocatnet.ro, Business24, Ziare.com, AiSucces.ro, OrdineaZilei.ro, FoodNews, JurnaluldeAfaceri, Retail-FMCG, BusinessLive.ro, PortalHR, bestjobs, GPeC, Feed Forward, Softlead, 4Career, Learn&Go, Zelist Monitor, 24Fun, IQads, startups.ro, BizzClub, ComunicatedePresa.ro, Transilvania Business, Premian, Tribal WorldWide, Garajul de PR, Chic-Elite.ro.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Zitec

Lider pe piata IT & Digital Marketing din Romania, cu birouri in Bucuresti si Brasov, Zitec este specializata in dezvoltarea de solutii de afaceri, servicii si produse tehnologice personalizate, precum si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related