[Vara la branduri] Dana Iordache (PepsiCo): Fiind vorba de un parteneriat international, ne-am coordonat in comunicare cu o echipa extinsa, ceea ce poate fi o provocare

[Vara la branduri] Dana Iordache (PepsiCo): Fiind vorba de un parteneriat international, ne-am coordonat in comunicare cu o echipa extinsa, ceea ce poate fi o provocare

Calendaristic, mai sunt 10 zile si spunem "adios" verii lui 2016. Asa ca trebuie sa ne miscam repede daca vrem sa mai facem ceva pe caldura. Da, stim, a trecut prea repede, dar sa privim partea plina a paharului: amintirile de vacanta. Dana Iordache (Regional Marketing Manager, Lipton PepsiCo) ne povesteste pe larg despre una dintre ele: prietesugul dintre Lipton si Tomorrowland. Un brand recruteaza 12 tineri romani si apoi ii trimite in vizita la un festival international. Obiectivele: generare de experiente si constructie de brand equity.

 

Lipton a fost initial partener Tomorrowland doar in Belgia, iar din 2016 proiectul a fost amplificat, putand oferi aceasta experienta si consumatorilor Lipton din celelalte tari din Europa. Anul acesta, campania integrata Lipton a fost #aiverdelaceai din care a fost declinata platforma cu Tomorrowland #aiverdelamuzica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related