Pizza Hut, inamicul mancatului pe fuga

Pizza Hut, inamicul mancatului pe fuga

Pizza Hut lanseaza o noua campanie prin care isi propune sa readuca romanilor bucuria de a sta la masa. In ultima perioada, timpul acordat meselor principale s-a redus la 45 de minute pe zi, iar mancatul pe fuga, un obicei periculos, a inceput sa ia amploare. Oamenii nu mai acorda importanta necesara momentelor petrecute la masa, tot mai multi adoptand metoda mancatului rapid si in orice loc: pe strada, in metrou, la volan, etc.

Astfel, Pizza Hut lanseaza o noua provocare, dupa cele doua misiuni incheiate deja cu succes, „de-tastaturizarea” si “de-telefonizarea”, lantul de restaurante indemnandu-i pe consumatori sa petreaca mai mult timp la masa si sa se bucure de momentele petrecute cu cei dragi.

Iar, pentru a sustine aceasta noua misiune, Pizza Hut ii intampina pe clienti cu o oferta avantajoasa. Acestia pot transforma o pizza mica intr-una medie, cu doar 5 lei in plus, economisind astfel intre 7 si 10 lei, in functie de reteta aleasa. Oferta este valabila in toate restaurantele Pizza Hut din tara pana pe 11 noiembrie 2016.

 

"Observam tot mai multe schimbari in comportamentul de consum al oamenilor, acest lucru reflectandu-se si in timpul acordat meselor, ce s-a redus considerabil in ultimii ani. Una dintre misiunile noastre este sa-i ajutam pe clienti sa <redescopere bucuria meselor in oras> si sa renunte la obiceiul de a lua masa pe fuga. Ne dorim sa le aratam cat de importante sunt momentele petrecute la masa, alaturi de cei dragi, si sa-i incurajam sa aloce mai mult timp acestora", a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer Pizza Hut).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related