Coca-Cola HBC România lansează programul "La TINEri este Puterea", adresat tinerilor care nu au încă un loc de muncă

Coca-Cola HBC România lansează programul "La TINEri este Puterea", adresat tinerilor care nu au încă un loc de muncă

Programul "La TINEri este Puterea" va fi implementat alături de un partener non-guvernamental, propunerile de proiecte pot fi trimise până la data de 5 aprilie 2017.

Sute de tineri vor fi incluşi în primul an de proiect, obiectivul principal fiind acela de a creşte şansele tinerilor de a deveni activi pe piaţa muncii. Noul program de responsabilitate socială va fi implementat în parteneriat cu ONG-ul care va fi desemnat câştigător al unui concurs de proiecte, lansat astăzi.

În procesul de selecţie se poate înscrie orice organizaţie non-guvernamentală care îndeplineşte criteriile programului, iar aplicaţiile pot fi trimise până la data de 5 aprilie 2017. Informaţii complete despre modalitatea de înscriere, despre proiect, cât şi despre criteriile pe baza cărora se va face selecţia, pot fi consultate pe website-ul Coca-Cola HBC România.

23%, (aproximativ 440.000), din totalul tinerilor din România cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani nu activează pe piaţă muncii, nu urmează nicio formă de învăƫământ şi nici nu sunt înscrişi în programe de dezvoltare personală, potrivit datelor Eurostat.

Acest procentaj plasează România pe locul 4 în Europa, în ceea ce priveşte şomajul tinerilor NEETs (Not Employed, în Education or Training). În acest context, Coca-Cola HBC România, liderul pieţei locale de băuturi, lansează către organizaţiile non-guvernamentale locale invitaţia de a deveni parteneri în programul "La TINEri este puterea".

"La TINEri este puterea" este un program local, parte a iniţiativei #YouthEmpowered lansată de Grupul Coca-Cola HBC şi se concentrează pe dezvoltarea de aptitudini profesionale şi personale care să contribuie la îmbunătăţirea vieţii tinerilor prin creşterea şanselor de angajare pentru aceştia, dar şi prin stimularea capacităţii de a lua decizii care să le influenţeze pozitiv viitorul.

Cei care vor fi incluşi anul acesta în program vor lua parte la workshop-uri, sesiuni de e-learning şi grupuri de sprijin. Totodată, ei vor avea acces la oportunităţi de networking, toate aceste instrumente urmând a fi puse la dispoziţia lor de către Coca-Cola HBC România, partenerul non-guvernamental selectat şi de către partenerii strategici ai acestui program precum furnizori, retaileri.

"Prin acest program vom contribui la găsirea de soluţii pentru o problema reală din societatea românească, ce afectează un segment extrem de important – tinerii. Lipsa unui loc de muncă şi a unor oportunităţi de dezvoltare profesională şi personală transformă acest segment într-unul extrem de vulnerabil. 2017 este un an pilot pentru iniţiativa "La TINEri este puterea", la finalul căruia ne propunem ca majoritatea celor incluşi în program să se bucure de o schimbare în bine în viaţa lor.", declară Irina Ionescu (Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related