Kelly Freeman, trainer ISOC: Fără o conștiință colectivă a obiectivelor companiei, calitatea muncii angajaților este slabă

Kelly Freeman, trainer ISOC: Fără o conștiință colectivă a obiectivelor companiei, calitatea muncii angajaților este slabă

Kelly Freeman, expert în comunicare guvernamentală, cu 25 de ani de experiență în patru departamente ministeriale britanice și trainer ISOC, revine la București pentru un nou masterclass de comunicare.

Aceasta va susține trei cursuri ce fac parte dintr-un program de training intensiv desfășurat de International School of Communications la București în perioada 6 – 9 iunie 2017. Temele abordate de-a lungul celor patru zile vor fi: Strategic event management, Advanced communications and PR strategy, Internal communications și Public Speaking masterclass

Comunicarea internă a devenit unul dintre elementele principale în eficientizarea activității angaților. Specialistul în comunicare, Kelly Freeman, este de părere că responsabilitatea pentru performanța salariaților poate fi atât a HR-ului cât și a departamentului de PR.

Din punctul său de vedere "dar importante sunt sinergia dintre cele două departamente și abilitatea echipei de PR de a influența strategia comunicării interne. A avea influență este esențial, deoarece fără aceasta, compania riscă să le trimită angajaților mesaje neclare, iar munca lor va fi ineficientă. Uneori unirea resurselor – atât a celor umane, cât și a celor materiale, pot ajuta la implementarea strategiei companiei".

 

Lipsa implicării angajaților în strategia corporației riscă să provoace confuzie în rândul acestora și o slabă calitate a muncii.

Includerea angajaților în campania de PR este foarte importantă pentru imaginea companiei, deoarece aceștia pot fi ambasadori ai companiei în cadrul căreia activează. Expertul atrage atenția asupra efectelor negative ale excluderii personalului din strategie:

"Lipsa implicării angajaților în strategia corporației riscă să provoace confuzie în rândul acestora și o slabă calitate a muncii. Inabilitatea acestora de a acționa ca ambasadori ai brandului pentru care lucrează este un risc major cu impact negativ. De exemplu – în social media – o postare nefavorabilă poate costa foarte mult reputația companiei, de aceea, comunicarea internă este vitală în epoca actuală".

 

Fiecare companie trebuie să își stabilească canalul de comunicare cel mai eficient prin analiza canalelor deja existente, deoarece ele generează date mai eficient și mai ieftin decât alte opțiuni de pe piață. Acesta trebuie să fie în același timp eficient și cel mai rentabil din punct de vedere financiar.

Tendința dominantă este aceea de a avea mai degrabă o voce unitară decât o majoritate tăcută
Kelly Freeman îi sfătuiește pe angajatori să creeze o viziune colectivă a obiectivelor companiei:

"Cultura și modul de a gândi sunt esențiale în companie. Fără o conștiință colectivă a obiectivelor companiei, calitatea muncii angajaților este slabă, aceștia fiind individualiști. În mod curent, această situație este dificil de gestionat, iar într-o situație de criză devine imposibil, deoarece un comentariu negativ are un impact mai puternic. De asemenea, tendința dominantă este aceea de a avea mai degrabă o voce unitară decât o majoritate tăcută care să provoace rupturi și reacții negative".

Trainerul ISOC va susține un curs de Internal Communications adresat persoanelor care activează în domeniul comunicării interne, marketingului și HR-ului care vor să își eficientizeze rezultatele personale și afacerile. La cursul său, participanții vor învăța cum să promoveze implicare angajaților, cum să îi motiveze și să își îmbunătățească productivitatea. De asemenea, vor afla și care sunt schimbările necesare pentru ca echipa managerială să inspire încredere angajaților. Cursanții vor învăța cum să creeze și să implementeze o strategie de comunicare internă, cursul va fi interactiv și se vor realiza studii de caz pe situații reale, cu accent pe soluționarea lor.

Kelly Freeman va veni pentru a doua oară în România și a mărturisit că a fost încântată de prima sa vizită:

"Mi-a plăcut foarte mult, nu mai fusesem niciodată și Bucureștiul este un oraș frumos. M-au fascinat arhitectura de inspirație franceză și îmbinarea dintre modern și tradițional. De asemenea, mi-a plăcut foarte mult căldura oamenilor, extrem de ospitalieri și prietenoși. Am fost uimită de asemănarea dintre limba română și cea italiană și că am putut înțelege și citi ușor. Le-am povestit tuturor despre România și îmi doresc să revin să vizitez Transilvania".

 

Kelly Freeman a fost Director de Comunicare în Departamentul de Mediu, Alimentație și Probleme Rurale și a implementat proiecte de comunicare la nivel global pentru companii și ONG. Este specialist în dezvoltarea strategiilor de comunicare organizațională și are o bogată experiență în organizarea de evenimente private și guvernamentale.

Kelly Freeman revine la București în perioada 6 – 8 iunie pentru a susține trei cursuri intensive de: Strategic event management, Internal communications și Strategii avansate de PR și comunicare. Cursurile fac parte dintr-un program de training internațional organizat de International School of Communications din Londra în parteneriat cu Creative Business Management la București în perioada 6 -9 iunie 2017.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related