[Business de vacante] Remus Vișan (Paravion): Clienții sunt din ce în ce mai informați, deci produsele de nișă vor avea mult succes în anii următori

[Business de vacante] Remus Vișan (Paravion): Clienții sunt din ce în ce mai informați, deci produsele de nișă vor avea mult succes în anii următori

Paravion este o agentie de turism care traieste si vinde in online, asadar trebuie sa incepem de aici. Cifrele cele mai relevante pentru companie ne sunt prezentate de chiar Remus Visan, director general. Pentru 2016, agentia a avut:
-175 milioane de cautari online de bilete de avion
-20.000 de cautari pe ora
-440.000 de bilete avion vandute

Iar pentru anul in curs, echipa Paravion si-a propus o crestere a afacerilor cu minimum 30 de procente, care sa le permita accesul in exclusivistul Top3 al celor mai importante agentii de travel din regiune.

Desi produsele de nisa au inceput sa se bucure de tot mai multa atentie, serviciile oferite de agentie raman cele mainstream: bilete de avion de linie si low cost, hoteluri, pachete city break si pachete charter. De mentionat ca, in cazul celor de la Paravion, 40% dintre cei care achizitioneaza aceste pachete o fac cautand de pe smartphone-uri si tablete.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related