TeCOMM îl aduce în România pe Tim Ash

TeCOMM îl aduce în România pe Tim Ash

Declarat de Forbes ca fiind în top 10 experți în marketing online, Tim Ash vine în premieră la TeCOMM București, evenimentul premium de comerț electronic care are loc pe 7-8 martie. Organizatorii anunță o ediție inedită a evenimentului care înglobează o comunitate de peste 3000 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce.  

 

Comerțul electronic este un domeniu cu ascensiune rapidă, dar mulți dintre marketerii online nu obțin rezultatele maxime din campanii pentru că se concentrează doar pe tehnologie. Cele mai eficiente instrumente de persuasiune sunt adânc înrădăcinate în creierul nostru. Pe durata prezenței mele la TeCOMM, voi expune cele mai puternice principii de neuromarketing care influențează subconștientul vizitatorului magazinului tău online!”, declară speakerul de origine americană. 

 

În prezent CEO SiteTuners și autor al bestsellerului „Landing Page Optimization”, Tim Ash este pionier în materie de optimizare a ratei de conversie. În ultimii 20 de ani, companii precum Sears, Google, Expedia, eHarmony, Facebook, American Express, Canon, Nestle, Symantec, Intuit, Autodesk sau Yahoo!  au beneficiat de capacitatea inovativă a lui Tim de a înțelege comportamentului consumatorului, neuromarketing sau testări pe landing page.

 

De ce vânzarea către partea logică a creierului nu va aduce rezultate pentru magazinul online?

Când vine vorba de cumpărături online, consumatorii nu iau decizii raționale.

„Experiența pe care platforma de cumpărare o expune acestora poate fi una bună din punct de vedere strategic, dar extrem de costisitoare. Pentru a avea ROI, magazinele online trebuie să fie la curent cu ultimele tehnici folosite în neuromarketing și să țină cont de instinctele de cumpărare.“

 

Exclusiv la TeCOMM: Ecommerce Conversion Masterclass

Oportunitatea unică pe care TeCOMM o aduce anul acesta în a doua zi a evenimentului de la București „Ecommerce Conversion Masterclass”, 4 ore de conținut intensiv susținut de vocea conversiilor online din America: Tim Ash. Mai multe detalii despre subiectele de discuție, numărul de locuri și modalitatea de înregistrare se regăsesc pe site-ul oficial al evenimentului.

 

Timp de două zile, alături de Tim Ash, profesioniștii în eCommerce vor afla ce motivează creierul primitiv al consumatorului și cum pot accelera ratele de conversie online.

Principalele puncte de discuție pe care Tim le pregătește pentru comunitatea TeCOMM:

  • De ce avem trei creiere și care este, de fapt, cel responsabil de achiziția online;
  • Cum limităm supra-aglomerarea opțiunilor și îndrumăm oamenii către rezultatul dorit;
  • Tehnici de framing and bracketing pentru valorificarea conținutului din magazinul online;
  • Aplicații practice pentru campaniile online.

 

Pe lângă serviciile de consiliere strategică, Tim este keynote speaker, recunoscut în domeniul marketingului digital și prezent la conferințe de nivel mondial precum: Content Marketing World, DreamForce, Inbound, Internet Retailer, Affiliate Summit, Shop.org, PubCon sau SMX. Este fondatorul și președintele evenimentului internațional Digital Growth Unleashed și colaborator pentru publicații precum: ClickZ, Website Magazine, Visibility și altele. Din 1995, a scris peste 200 articole care au fost publicate și este autorul celor mai bine vândute două cărți despre optimizarea paginilor web, traduse în 6 limbi.

 

Evenimentul premium de eCommerce în București

TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce împreună oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online și profesioniști în eCommerce cu scopul de a educa și găsi soluții practice la problemele întâlnite zi de zi în eCommerce.

Ediţia din acest an TeCOMM Bucureşti are loc în perioada 7 - 8 martie la Radisson Blu Hotel, iar organizatorii au mai anunțat reprezentanți eBay, Google, Citi Comercial Bank, Exponea, precum reprezentanți a celor mai importante magazine online din România.

 

Înscrierile au început pe website-ul oficial al evenimentului și cei care doresc să se înscrie beneficiază încă de promoția Early Bird la achiziționarea biletului.

Companiile care sprijină și contribuie la industria de eCommerce sunt: Retargeting.Biz, CitiBank, Exponea, Netopia MobilPay, Midocar, proClick, ContentSpeed, Moloso, Frisbo, MReady, Mxhost, Profitshare, Conectoo, CustomSoft, Logiq Design, DWF,  IAgency și Baboon.



DWF

DWF este o agentie digitala specializata in SEO, servicii de optimizare a site-urilor pentru motoarele de cautare. Compania este prezenta pe piata din anul 2013 si are in portofoliul sau clienti precum OLX Group,... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related