La inceputul lui 2018, Subway are 39 de restaurante in Romania. Sunt in cautare de noi francizati in Craiova, Tirgu Mures, Galati, Bacau, Ramnicu Valcea, in principiu resedinte de judet sau zone strategice de tranzit rutier, spun Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona Bucuresti - Ilfov, si Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zona din afara Bucuresti-Ilfov. Momentan sunt in amenajare doua restaurante care se vor deschide in cateva luni: Gura Humorului intr-o statie de alimentare si Timisoara in campusul universitar. Tot anul acesta, vor sa inaugureze primul restaurant Subway cu un nou concept, Fresh Forward Decor, adresat tinerilor.
Volumul vanzarilor per restaurant a crescut cu 9% in 2017 fata de 2016, iar numarul clientilor cu 6%, mai spun Rumen Radev si Andrei Trifan. Ei vorbesc despre rebrandingul companiei, care a inceput in 2017, asteptarile consumatorilor romani si planurile de dezvoltare pe piata romaneasca, in 2018.
Piata
Rumen Radev: Putem vorbi despre dezvoltare si profitabilitate in Romania, in ultimii 3 ani. Romania este o piata emergenta, in continua dezvoltare iar focusul nostru este pe deschiderea de noi restaurante si desoperirea de noi francizori.
Asemeni anilor trecuti, in 2017 am continuat sa crestem business-ul, sa mentinem trendul pozitiv, sporind cifra de afaceri, vanzarile, rentabilitatea si numarul de magazine. Avem 39 de restaurante la inceputul lui 2018 si continuam sa deschidem locatii noi.
Compania
Rumen Radev: Volumul vanzarilor per restaurant a crescut cu 9% fata de 2016. La nivel national si volumul clientilor care au trecut pragului unui restaurant SUBWAY® a crescut cu 6%. Suntem o franciza, asa ca focusul nostru este, evident, pe profitul francizatilor. Urmand strategia AOP pentru 2017 am reusit sa crestem rata profitabilitatii per restaurant cu trei cifre.
Promovare
Rumen Radev: Transformarea Subway, rebrandingul mai exact, este un proiect foarte amplu, care a inceput in 2017, odata cu World Sandwich Day. Am pornit cu transformarea logo-ului si am continuat cu cea a restaurantelor. In zona de digitala venim cu o identitate vizuala noua. Desigur, totul vine din SUA si din celealte teritorii, iar Romania va suferi schimbari majore in 2018.
Schimbari
Andrei Trifan: In acest an vom inaugura primul restaurant Subway cu noul concept Fresh Forward Decor. Este un decor modern, minimalist si fresh adresat tinerilor. Subway, la nivel international, trece printr-un proces de rebranding major care a inceput anul trecut odata cu World Sandwich Day.
Bineinteles, in 2018, ne propunem sa dechidem inca 10 restaurante Subway in tara, mai ales in orasele in care nu suntem prezenti inca, dar si in capitala. Momentan sunt in amenajare doua restaurante care se vor deschide in cateva luni: Gura Humorului intr-o statie de alimentare si Timisoara in campusul universitar.
Suntem in cautare de noi francizati in Craiova, Tirgu Mures, Galati, Bacau, Ramnicu Valcea, in principiu resedinte de judet sau zone strategice de tranzit rutier.
Targetul
Rumen Radev & Andrei Trifan: In 2018 conexiunea cu clientii este importata, ei sunt in centrul actiunii noastre. Conexiunea cu ei este extrem de importanta. Romania nu este diferita de restul Europei. Romanii sunt persoane dinamice, orientate spre business si au aceleasi asteptari ca orice cetatean european. Mancare excelenta, sanatoasa, atmosfera placuta, servicii rapide. Asta isi doresc si asta le oferim, la Subway!
Asteptarile clientilor sunt in crestere iar noi suntem pregatiti sa le onoram. Strategia noastra in 2018 este vocea cu care vorbim cu clientii, care vine din platforma digitala. Urmeaza apoi partea de decor, transformarea noastra, focusul pe calitate, intoducerea de produse noi.
Nu uitam nici de componenta sociala si continuam Campania Blood Donor Day si asocierea cu diferite ONG-uri care lupta impotriva foametei. A! Si sa nu uit. 2018 este anul in care punem accent si pe cafea. Avem sortimente variate, oferte speciale limitate.
























