[Marketer Profile] Cristina Avram, traseu de 15 ani inceput "fara atatia KPIs", ajuns la branduri responsabile

[Marketer Profile] Cristina Avram, traseu de 15 ani inceput "fara atatia KPIs", ajuns la branduri responsabile

Cand agentia, clientul si ideea se afla intr-o armonie suparator de buna, spargerea o da bugetul (mai putin flexibil decat o idee creativa), iar situatia genereaza frustrari de ambele parti, spune Cristina Avram (Brands & Communication Marketing Manager, Fabryo).

Cei 15 ani in marketing ai Cristinei Avram se impart intre Unilever, Tuborg Romania si Fabryo; a lucrat pentru branduri de produse de curatenie, sampoane, bere si, de 4 ani, vopseluri decorative. O industrie ceva mai tehnica, cu o imagine cam prafuita, dar care vinde in esenta culori si emotii, nu doar beneficii functionale. In perioada Fabryo, Cristina spune ca s-a surprins pe sine oferind incredere totala unei agentii proaspat introduse in domeniu la acel moment.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related