[Marketer Profile] Bogdan Toacse: Multi nu-si dau seama de asta, dar un om de marketing trebuie sa zambeasca. Pozitiv si cu fata la joc

[Marketer Profile] Bogdan Toacse: Multi nu-si dau seama de asta, dar un om de marketing trebuie sa zambeasca. Pozitiv si cu fata la joc

Pe la inceputurile anilor 2000, Bogdan Toacse intra in Marketing pentru ca, adolescent fiind, auzise niste discutii intr-un tren pe ruta Bucuresti-Sibiu. Si au fost ceva discutii, caci l-au plasat pe Bogdan direct in a doua generatie de absolventi romani ai Facultatii de Marketing din ASE.

In marketingul anilor 2000 nu se lucra cu atata graba, dar se compensa prin naivitate, spune Bogdan completand chestionarul nostru "de client", din care aflam si ca prima campanie la care a lucrat a fost lansarea unei creme pe piata locala. S-a intamplat in cadrul Unilever, unde a petrecut peste 10 ani impartiti pe hair care, deodorante, home care sau foods; a urmat apoi rolul de Marketing Director in cadrul McDonald's iar astazi il gasim la OMV Petrom, in rol de Senior Department Manager - Brand Management.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related