IKEA sprijină angajații care au copii mici. Noul beneficiu IKEA: o lună plătită de concediu parental pentru tați

IKEA sprijină angajații care au copii mici. Noul beneficiu IKEA: o lună plătită de concediu parental pentru tați

IKEA introduce un nou beneficiu pentru a veni în sprijinul angajaților săi care au devenit recent părinți, arătându-le astfel că IKEA apreciază echilibrul dintre viața personală și cea profesională. Toți angajații IKEA România care au devenit tați pot beneficia de o lună plătită de concediu paternal pentru a sta acasă cu copilul, de îndată ce partenerele se întorc la muncă.

Pe parcursul acestei luni, pe care o pot lua o singură dată, tații vor primi salariul integral. Este un beneficiu suplimentar oferit de IKEA România angajaților săi, în completarea a ceea ce oferă statul prin lege. Această decizie face parte din abordarea mai amplă a organizației IKEA SEE de promovare a egalității de gen în societate și de a arăta angajaților săi că îi apreciază atât în rolul pe care îl au la locul de muncă, cât și în cel de acasă.

 

„Timpul petrecut alături de familiile noastre este important pentru a crea un echilibru între activitatea de la locul de muncă și viața personală și ne face angajații mai mulțumiți. Știm că acest lucru este și mai important pentru angajații noștri care au copii mici. Vrem să îi sprijinim în noile lor roluri. În același timp, suntem conștienți că în mai mult de 95% din cazurile din România, mamele sunt cele care își iau concediul de creștere a copilului, de cele mai multe ori decizia fiind luată din considerente financiare astfel încât familiei să îi fie mai bine. Ca o companie dedicată egalității de șanse, prin această lună de concediu paternal plătit vrem să încurajăm o implicare egală din partea taților în creșterea copiilor de la o vârstă fragedă”, a spus Georgiana Stancu (HR Manager IKEA România).

 

Aproape 3% dintre tații din IKEA România au folosit, până în prezent, concediul paternal oferit de stat. Alexandru Nacu, angajat în departamentul de vânzări, este unul dintre aceștia. A stat în concediul parental opt luni și spune că deja îi este dor. Alexandru crede că acestea sunt cu siguranță cele mai importante momente pentru un tată: „Să stai acasă alături de copilul tău este un gest respectabil pentru un bărbat. Când prietenii și rudele mele au aflat că voi lua concediul de paternitate, mi-au spus că am curaj și că mă apreciază pentru decizia mea.”

IKEA consideră că acest concediu plătit pentru tați aduce beneficii multiple pentru o societate echilibrată și o afacere ca atare. În acest fel, IKEA își dorește să sporească înțelegerea angajaților cu privire la importanța diviziunii muncii acasă și să faciliteze reîntoarcerea partenerelor la locul de muncă, în timp ce angajații de sex masculin vor fi și mai motivați atunci când se reîntorc la serviciu după o lună de concediu.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related