[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm

[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm

Cum va spuneam ieri, începem anul cu o vizită tematică la cele mai mari companii ale căror branduri comunică de zor în peisajul schimbător al social media. Adaptarea și optimizarea conținutului pentru platforme multiple, unele mai "stabile" decât altele, rămâne cea mai mare provocare în contextul lui 2019, spune Andra Stegaru (Social Media Specialist, Orange România).

Compania comunică pe toate canalele de social media principale, incluzând aici și Twitter-ul, având totodată obiective de brand performance și customer care. Dacă pe Facebook comunicarea e mai degrabă comercială, centrată pe oferte și promoții, ne-a spus Andra, pe Instagram focusul merge către evenimente (proprii sau partenere), iar pe LinkedIn, Orange anunță de regulă implementarea celor mai noi tehnologii, produsele și serviciile B2B, acțiunile de CSR și, bineînțeles, de HR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related