PAUL sărbătorește începutul primăverii cu o colecție de mărțișoare - Mini macarons

PAUL sărbătorește începutul primăverii cu o colecție de mărțișoare - Mini macarons

Lanțul de brutării frantuzești PAUL întâmpină primăvara cu o colecție de mărtișoare dulci, perfecte pentru a celebra o primăvară a gusturilor alese. PAUL reinventează simbolul tradițional al primăverii printr-o gamă colorată de mini macarons, specialitatea emblematică a patiseriei franceze.

Mărțișor cu joie de vivre
Mixul de savoare și culoare oferit de ingredientele atent selecționate, precum fisticul, ciocolata, caramelul, vanilia și zmeura, se remarcă prin unicitate și rafinament. În variantele de 3, 6, 12 sau 36 de bucăți, cutiile de Mini Macarons sunt disponibile până pe 9 martie în toate brutăriile din țară sau prin serviciul de Catering, în limita stocului.

Cu o tradiție de peste 130 de ani, PAUL definește arta brutăriei franțuzești, fiind renumit pentru rafinamentul și calitatea produselor servite zilnic în cele peste 750 de brutării deschise în întreaga lume.

Istoria PAUL începe în Franța, încă din 1889, cu o brutărie și patiserie de familie. Produsele păstrează și transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franțuzesc: gourmet și sofisticat, dar în același timp tradițional și atemporal.

În România, lanțul de brutării PAUL este prezent începând cu anul 2008 și deține actualmente 17 unități. Acestea se găsesc în București (Dorobanți, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake, Agora Floreasca), Ploiești (Ploiești Shopping City), Cluj-Napoca (Vivo! Mall) și Constanța (City Park Mall). În București există și locații de tip chariot amplasate în București Mall, S-Park, Bucharest One, Băneasa Shopping City și Sun Plaza.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related