Compania Arctic donează ventilatoare pentru terapie intensivă spitalelor din județul Dâmbovița

Compania Arctic donează ventilatoare pentru terapie intensivă spitalelor din județul Dâmbovița

Compania Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, donează ventilatoare mecanice spitalelor din județul Dâmbovița, ca parte a campaniei de responsabilitate socială „Arctic pentru sănătate”, având ca obiectiv sprijinirea echipelor medicale care luptă împotriva crizei generate de Coronavirus.

Concepute și produse pentru unități de terapie intensivă și reanimare, ventilatoarele mecanice sunt fabricate în conformitate cu standardele internaționale de siguranță și compatibilitate electromagnetică și pot sprijini toate categoriile de pacienți: femei, bărbați, copii și adulți, având o importanță vitală în tratamentul Covid-19.

Arçelik, lider european al industriei de electrocasnice și compania-mamă a Arctic, a produs 5.000 de ventilatoare ATI, fără scop lucrativ, pentru a răspunde cererii interne și internaționale. Dintre acestea, 2.660 au fost trimise în 21 țări, inclusiv în țări grav afectate, precum Brazilia. Dispozitivele companiei au ajuns și în Somalia, Afghanistan, Azerbaijan, Bangladesh, Emiratele Arabe Unite, Ciad, Daghestan, Ecuador, Kazakhstan, Kirgizstan, Colombia, Libia, Nigeria, Uzbekistan, Romania, Siria, Sudan și Maroc, pentru a sprijini eforturile de tratare a cazurilor din aceste țări.

Ventilatoarele au fost produse în fabrica de electrocasnice Arçelik din Çerkezköy, echipată cu cele mai noi tehnologii digitale, în colaborare cu companii de top din Turcia, într-un efort colectiv inițiat de Ministerul Industriei și Comerțului și Ministerul Sănătății din Turcia.

 

Suntem mândri că, datorită capacităților flexibile de producție ale grupului nostru și a unei echipe de 120 de ingineri de talie mondială, care au utilizat tehnologia de ultimă generație disponibilă în centrul nostru de cercetare și dezvoltare, am reușit să producem soluții salvatoare de vieți în beneficiul comunităților noastre. Am decis să oferim tot sprijinul nostru serviciilor de sănătate și personalului medical din județul Dâmbovița, unde avem cel mai important centru de producție din Uniunea Europeană. Solidaritatea este lucrul de care avem cea mai mare nevoie în această perioadă”, a declarat Murat Buyukerk (Chief Executive Officer Arctic).

 

Această donație se află sub umbrela campaniei de responsabilitate socială a companiei, „Arctic pentru sănătate”, prin care compania Arctic evaluează în permanență posibilitatea adoptării unor măsuri și acțiuni prin care să contribuie la efortul comun al societății în lupta împotriva COVID-19. În baza colaborării cu Crucea Roșie Română și cu Federația Solidaritatea Sanitară din România, compania a donat peste 1.300 de electrocasnice, contribuind la dotarea a peste 90 de spitale și servicii de ambulanță cu produse necesare personalului medical și pacienților. De asemenea, implicarea companiei în limitarea efectelor virusului a inclus, în aprilie 2020, lansarea unei mișcări de solidaritate numită „Respect pentru linia întâi!”, cu scopul de a arăta recunoștință și apreciere pentru acei profesioniști din prima linie în lupta cu Covid-19.

Mulțumim companiei Arctic pentru sprijinul imens acordat în acoperirea nevoilor de tratament din ATI. Această perioadă grea, prin care trecem cu toții, ne-a dovedit că sunt situații în care gândurile bune și susținerea morală trebuie dublate de ajutor material vital. Echipa de medici, care lucrează cu pacienții afectați, este profund recunoscătoare pentru această donație și pentru susținerea muncii noastre în contextul epidemiologic actual”, a declarat echipa managerială a Spitalului Județean de Urgență Târgoviște.

 

În calitate de jucător important al pieței de electrocasnice, compania Arctic este implicată activ în comunitățile în care își desfășoară activitatea. Solidaritatea și responsabilitatea pentru siguranța angajaților, a partenerilor, a clienților și a tuturor membrilor comunității se numără printre cele mai importante priorități ale companiei. Compania Arctic urmărește și respectă recomandările oficiale făcute de autoritățile locale de sănătate din România și adaptează constant măsurile necesare la politicile sale interne și planurile de acțiuni cu ajutorul echipei responsabile de managementul crizei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related