Ce se schimbă la TBI? Nimic, dar totul! TBI dezvăluie noua arhitectură de brand formată din TBIBank, TBIPay și TBIMoney

Ce se schimbă la TBI? Nimic, dar totul! TBI dezvăluie noua arhitectură de brand formată din TBIBank, TBIPay și TBIMoney

TBI își redefinește arhitectura de brand și canalele de vânzare - sub TBIBank, TBIPay și TBIMoney, simplificând structura produselor pe care le oferă clienților, dar păstrând neschimbate viteza și eficiența serviciilor, varietatea și incluziunea produselor și experiența oferită clienților, prin care se diferențiază de restul pieței.

TBI rămâne în centrul noii arhitecturi de brand, însă compania separă canalele și produsele sub TBIBank, TBIPay și TBIMoney, care descriu clar ce reprezintă și ce oferă fiecare, îmbunătățind experiența clienților. Astfel, in viitor, compania va avea mai multe produse si servicii, toate construite sub umbrela TBI.

Sucursalele TBI din România, unde clienții pot deschide un depozit sau pot primi imediat un credit în numerar, vor continua să opereze sub TBI Bank. De asemenea, acestea vor continua să servească și clienții corporate ai companiei. Scopul produselor TBI Bank va rămâne simplu și clar, însă brandul se conectează cu o gamă largă și variată de clienți.

Fostele sucursale fără numerar TBICredit, unde clienții pot solicita doar împrumuturi, vor fi redenumite TBIMoney. Acesta va fi canalul în care creditele de nevoi personale sunt  primordiale și va servi drept puncte de vânzare pentru clienții care preferă să vină în sucursale in toate orașele mari din România.

În ceea ce privește TBIPay, aceasta va fi noua denumire a soluțiilor de finanțare la punctele de vânzare. Astfel, clienții pot achiziționa acum ceea ce își doresc, online sau în magazin, și plătesc ulterior în rate adecvate propriului buget. În același timp, TBIPay este o soluție care îi ajută pe comercianți să vândă mai mult și să-și crească vânzările în lumea fizică și digitală, combinând astfel produsele financiare cu tehnologia. TBIPay este conceput pentru a se potrivi nevoilor micilor și marilor comercianți, indiferent de industria în care operează - de la centre medicale la magazine de mobilă și electronice - și oferă servicii integrate acestora și clienților comuni în viitor.

 

„În ultimii ani, TBI Bank a parcurs o transformare ambițioasă și oferă acum cele mai bune servicii românilor din toate categoriile sociale. Aceștia știu că se pot baza pe serviciile noastre de calitate - de acum înainte vor ști, de asemenea, exact la ce să se aștepte de la fiecare dintre produsele și canalele noastre de vânzare. Suntem convinși că noua noastră arhitectură de brand oferă mai multă claritate clienților noștri și acces mai simplu la produsele și serviciile de care au nevoie. Vom continua să încorporăm produse și soluții din ce în ce mai convenabile sub numele TBI. Primul de acest fel, TBIDuo, este deja disponibil pentru clienții noștri. TBIDuo permite persoanelor care nu sunt eligibile pentru un împrumut să primească o sumă cu încrederea unui codebitor”, spune Gergana Staykova (SVP, Lending and Distribution la TBI Bank).

Remodelarea și extinderea locațiilor fizice ale TBI va avea loc treptat, anul următor. Nu trebuie să fie semnate noi contracte cu clienții deja existenți sau să fie aduse modificări contractelor în vigoare. De asemenea, TBI va lansa tot mai multe servicii și produse integrate pentru a extinde ofertele noastre.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related