1,300 de familii în dificultate vor primi „Cutia cu Bucurie” cu alimente de bază, de la Crucea Roșie Română și Carrefour România

1,300 de familii în dificultate vor primi „Cutia cu Bucurie” cu alimente de bază, de la Crucea Roșie Română și Carrefour România

„Cutia cu Bucurie”, ce conține alimente de bază greu perisabile, va ajunge la 1,300 de familii în dificultate, înainte de Crăciun. În total, peste 18,200 de alimente vor fi distribuite în 26 de județe ale țării. Aceasta este o nouă campanie umanitară realizată de Crucea Roșie Română și Carrefour România, parteneri de bine de peste 10 ani. Demersul este realizat și cu sprijinul prompt al Green PC Ambalaje, ce a asigurat producția cutiilor rezistente la transferul prin toată țara.

În fiecare dintre cele 26 de județe implicate în proiect vor fi atent pregătite 50 de pachete cu alimente care vor fi distribuite de către voluntarii Crucii Roșii Române direct la ușa beneficiarilor. Fiecare ”Cutie cu Bucurie” conține alimente ce asigură necesarul de bază pentru o familie formată din trei membri, pentru două săptămâni. Lista de alimente include: făină, mălai, ulei,  orez, bulion, griș, paste făinoase, conserve de carne, supă la plic, lapte UHT, biscuiți, conserve de fructe etc.

 „Familiile din comunitățile vulnerabile, și așa greu încercate de lipsuri materiale, trec în această perioadă de pandemie prin cele mai dificile momente. Aceste familii se luptă tot mai mult cu sărăcia, iar asigurarea hranei zilnice a devenit cea mai mare provocare pentru ei.  Am primit cu bucurie inițiativa partenerului nostru tradițional, Carrefour România, de a le veni în ajutor cu pachete generoase cu alimente de bază. Suntem onorați să avem alături de noi parteneri generoși și implicați în problemele comunității.”Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.

„În calitatea noastră de furnizori de bunuri esențiale, ne dorim să facem accesibile alimentele cât mai multor oameni. A putea oferi hrană pentru a ajuta aceste familii aflate în dificultate, înseamnă a-i ajuta să se simtă mai puțin vulnerabili și a le satisface o nevoie de bază, ambele, aspecte atât de importante pentru o viață normală. De mulți ani deja, ne alăturăm eforturilor Crucii Roșii și continuăm să fim ghidați de puterea solidarității în fața greutăților. De această dată, punem umărul împreună, pentru ca cele 1300 de familii beneficiare ale Cutiei cu Bucurie să depășească situația dificilă în care se află și să le dăm încredere să meargă înainte.”, Anca Damour, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.

 

Cutia cu Bucurie va ajunge în perioada 27 noiembrie – 15 decembrie la familii nevoiașe din județele: Alba, Arad, Bacău, Bihor, Bistrița, Brăila, Buzău, Cluj, Covasna, Galați, Giurgiu, Gorj, Harghita, Ialomița, Ilfov, Maramureș, Mehedinți, Olt, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Teleorman, Tulcea, Vâlcea, Vaslui și Vrancea.

Conform Raportului social al ICCV, “Calitatea vieții în timpul pandemiei: probleme şi politici de răspuns” din 27 aprilie 2020, criza COVID-19 va genera rapid și o criza economică şi socială cu efecte mari, cel puţin pe termen mediu: economia paralizată, şomajul în explozie, pierderea masivă a locurilor de muncă, creşterea populaţiei neocupate, scăderi ale veniturilor. Situaţia României, la debutul crizei, nu  era strălucită. „O economie cu o creştere fragilă, o stare socială cu zone importante cu un grad ridicat de dezorganizare şi sărăcie. După multe statistici europene, România se plasa, conform multor indicatori de performanţă pe ultimul loc sau printre ultimele locuri în UE. Criza Coronavirus a împins înapoi economia și a stopat proiectele. Efectele sociale imediate ale crizei sunt: schimbări majore ale relaţiilor dintre oameni, ale modului de viaţă şi ale calităţii vieţii lor, o societate sărăcită şi mai polarizată, dar şi o creştere vizibilă a conștiinței naţionale de sine”, se arată în raportul mai sus menționat.

Crucea Roșie Română va acorda în perioada următoare o atenție sporită familiilor nevoiașe și va căuta soluții pentru a veni în sprijinul cât mai multor familii afectate economic de pandemia COVID-19.  

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related