Mai multă distracție, mai multe opțiuni de shopping la AFI Cotroceni

Mai multă distracție, mai multe opțiuni de shopping la AFI Cotroceni

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, anunță redeschiderea principalelor zone de entertainment pentru întreaga familie și extinderea portofoliului de brand-uri cu încă 5 magazine de fashion & lifestyle și 3  restaurante.

Astfel, bucureștenii au multiple opțiuni de entertainment în cel mai mare mall,  pe lângă zona de shopping și servicii, având la dispoziție un mix optim de branduri.

Odată cu deschiderea multiplexului Cinema City (sala IMAX cu cel mai mare ecran din România, sălile VIP și sălile de cinema), filmele s-au întors la AFI Cotroceni. Producții pentru toți iubitorii de film – animații, comedii, filme de acțiune, toate acestea au readus publicul în sălile de cinema de la AFI Cotroceni.

Patinoarul, Arena LaserMaxx, locurile de joacă, centrul de fitness, roller-coasterul, Muzeul Simțurilor și AFI HUB PROEDUS sunt atracțiile principale pentru copiii și tinerii care vor să se distreze activ, AFI Cotroceni oferind cea mai mare zonă de entertainment din București.

„AFI Cotroceni continuă strategia de dezvoltare și în acest an, oferind publicului ceea ce își dorește: experiențe premium și momente memorabile alături de familie și prieteni. Ne dorim să rămânem destinația urbană favorită a celor care doresc entertainment de calitate, shopping inspirat, socializare și relaxare. Pe lângă shopping, entertainment și food court, AFI Cotroceni este locul unde te vezi cu prietenii și familia, unde afli cele mai recente tendințe și noutăți”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

 

Noi brand-uri de fashion, Sizeer (încălțăminte streetwear), Vagabond Kids (moda Vagabond pentru copiii cu stil) au deschis primele magazine din AFI Cotroceni, în care clienții sunt așteptați cu cele mai recente colecții și inspirație pentru sezonul estival. Mizar, brand-ul românesc cu haine pentru femeile moderne, a relocat magazinul existent într-un spațiu cool, cu un nou concept și mai atractiv. Pentru cei care sunt în căutare de cadouri sau pentru iubitorii de artă, StarGift și ProfiArt au inaugurat primele magazine din AFI Cotroceni, iar pasionații și-au ales deja produsele preferate.

Gustul inconfundabil al preparatelor Mesopotamia este acum și în AFI Cotroceni în cadrul celor două restaurante deschise la finalul lunii mai – un restaurant în food court-ul de la parter, iar celălalt la etajul 1. Kungfu King, restaurantul cu servire rapidă, a adus bucătăria autentică chinezească la etajul 1 al mall-ului. Iubitorii de prăjituri și înghețată nu au fost nici ei uitați, Zoomserie deschizând o cofetărie la parterul centrului comercial.

AFI Cotroceni capătă noi valențe în viața comunității prin toate activitățile și serviciile pe care le oferă, fiind o destinație atractivă pentru familiile cu copii, pentru tineri și pentru cei care sunt în proximitate. Iar în această vară, AFI Cotroceni devine capitala distracției, locul unde oamenii vor redescoperi bucuria de a fi împreună.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related