AFI Cotroceni anunță extinderea mixului de chiriași premium

AFI Cotroceni anunță extinderea mixului de chiriași premium

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, anunță deschiderea a două noi magazine noi -  JD Sports și Bath&Body Works.

Fanii au luat cu asalt AFI Cotroceni pentru a descoperi promoțiile și ofertele speciale ale celor două branduri internaționale. O nouă experiență de shopping este oferită astfel vizitatorilor AFI Cotroceni, aceștia având acum numeroase magazine de top care oferă cele mai noi colecții ale sezonului.

Retailerul american Bath & Body Works, care comercializează în principal produse cosmetice și de îngrijire personala in peste 300 de magazine, a deschis la AFI Cotroceni un magazin modern, plin de culoare, unde clienții pot descoperi cele mai noi produse ale brandului.

Și JD Sports, compania britanică ce comercializează încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii din segmentele streetwear, outdoor și sport, în țări precum Italia, Suedia, Singapore, ajunge acum în AFI Cotroceni.

Undisputted King of Trainers… și nu numai. Marca JD Sports, cunoscută în întreaga lume, reprezintă regatul produselor de top aparținând brandurilor Nike, adidas, Vans, Timberland, The North Face și ale multor altora, care te ajută să obții look-ul definit simplu: „Oh yeah, it’s perfect”. Indiferent dacă te numeri printre fanii stilului sport, streetwear, outdoor, athleisure sau dacă preferi un mix între toate acestea, în gama JD vei găsi tot ceea ce ai nevoie pentru fiecare sezon. In premiera, JD oferă in Romania acces direct la branduri precum Pink Soda Sport sau Supply & Demand și la colecții limitate și lansări unice de produse.

„Am  continuat să inovăm an de an și am rămas permanent conectați la nevoile consumatorilor AFI Cotroceni.  Mixul nostru de chiriși este într-o continuă dinamică, iar retailerii aparținând segmentelor de beauty, fashion și sport  premium sunt așteptați și doriți de clienții noștri. În perioada următoare  ne vom continua planurile de extindere și vom susține viziunea noastră, adaugând în portofoliul nostru branduri internaționale și nu numai.” , a menționat Sorin Scîntei, Director general AFI Cotroceni.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziția clienților săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spațiu comercial din România, dar și o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunități de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spațiu expozițional care propune o călătorie într-o lume a senzațiilor și iluziilor optice.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related