AFI Cotroceni continuă strategia de dezvoltare a mixului de chiriași

AFI Cotroceni continuă strategia de dezvoltare a mixului de chiriași

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, anunță extinderea în ultimele două luni a mixului de clienți prin deschiderea magazinelor Intimissimi Uomo, Victoria’s Secret, Iselin Dimitri, Popeyes, Fashiondrop precum și prin redeschiderea unor noi spații pentru INTIMISSIMI, ADIDAS, SINSAY, Rouge Nail Bar, DM și STAR TEA.

 „Toate aceste deschideri, din diverse domenii, de la fashion la beauty sau food, dar și cele pe care urmează să le anunțăm până la finalul anului, reprezintă cel mai bun statement al retail-ului către piață. Faptul că mulți dintre aceștia aleg AFI Cotroceni ca loc pentru a face acest statement este încă o dovadă a faptului că mall-ul continuă să fie DESTINAȚIA cu numeroase valențe, de la shopping la entertainment, la experiențe memorabile”, a menționat Sorin Scîntei, Director general AFI Cotroceni.

Toamna a adus la AFI Cotroceni numeroase deschideri sau relocări. Astfel, Victoria’s Secret, retailer specializat  în lenjerie intimă și produse de înfrumusețare, a deschis la finalul lunii octombrie un magazin care are un design inovator și face parte din noul concept de retail abordat de brand, Store of the Future, oferind o experiență unică tuturor clienților. Victoria’s Secret pune la dispoziție o navigare simplificată în magazin pentru a ghida fără efort clienții, o atmosferă modernă în ceea ce privește cabinele de probă, precum și o experiență de cumpărături primitoare. 

De asemenea, una din mărcile cu o dezvoltare rapidă pe piața din România, SINSAY, s-a relocat într-un nou spațiu, la etajul 1, mult mai mare, extinzând și gama de produse disponibile, de la articole pentru copii la produse de home&deco, la prețuri accesibile. Iar ISELIN DIMITRI, un brand de fashion dedicat atât femeilor, cât și bărbaților, a deschis primul magazin din AFI Cotroceni, pentru a completa experiența celor care sunt interesați de produse în tendințe, unice, de calitate.

Fashiondrop, un alt magazin deschis toamna aceasta în cel mai mare mall din România, completează mixul de brand-uri pentru Generația Z. Întruchipează astfel spiritul rebel al celor care vor să își exprime individualitatea. Încurajează exprimarea creativă, fără limite, a unicității personalității fiecăruia. De la țesături, până la imprimeuri și tehnici de finisare excelente, produsele din magazinul Fashiondrop sunt aliniate la cele mai înalte standarde de calitate. 

Fanii activităților sportive și ai stilului urban activ pot alege din magazinul Adidas cele mai noi colecții dedicate femeilor, bărbaților sau copiilor,  noul concept store deschis la etajul 1 oferind clienților experiențe premium de achiziție. Cu o mare pasiune pentru tehnologie și design, Adidas aduce inovație cu fiecare produs lansat și continuă misiunea de a ajuta sportivii să atingă cele mai înalte cote ale performanței. 

De asemenea,  Intimissimi și Intimissimi Uomo, branduri care aparțin  companiei italiene Calzedonia au deschis pentru clienți două magazine cu un design modern, oferind colecțiile de lenjerie intimă pentru femei, dar și pentru bărbați.

Din dorința de a diversifica și mai mult zona de servicii exclusive de beauty există acum un nou punct de atracție pe harta AFI Cotroceni: noua insulă Rouge Nail Bar. Aceasta pune la dispoziția clientelor servicii premium, cu personal profesionist și produse de calitate.

În zona de food court, clienții se bucură de meniurile oferite de  Popeyes, lanțul american de restaurante de tip fast-food deschizând în luna august, aproape de patinoar.  În plus, iubitorii de ceai pot descoperi arome și topping-uri cu bule, precum și o varietate mare de ceaiuri în magazinul Star Tea, un concept relativ nou pe piața din București. 

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziția clienților săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spațiu comercial din România, dar și o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunități de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spațiu expozițional care propune o călătorie într-o lume a senzațiilor și iluziilor optice.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related