Complice.ro: Creștere cu peste 50% cifrei de afaceri în prima jumătate a lui 2021. Evenimentele reinventate de pandemie, motor de creștere în semestrul doi

Complice.ro: Creștere cu peste 50% cifrei de afaceri în prima jumătate a lui 2021. Evenimentele reinventate de pandemie, motor de creștere în semestrul doi

Complice.ro, magazin online de cadouri experiențiale, încheie primul semestru cu o creștere în venituri cu peste 50% față de perioada similară din 2020. Dinamica pozitivă a venit pe fondul dorinței românilor de a experimenta mai mult, accesând experiențe de travel, de relaxare sau cu adrenalină nu doar pentru a marca evenimente speciale, ci și ca nou comportament de consum. Mai mult decât atât, și pe segmentul corporate a crescut cererea de experiențe ca parte a programelor de employee experience, începând timid accesarea evenimentelor offline.

Tendința românilor de a se întoarce la stilul de viață obișnuit, care includea călătorii, petreceri și evenimente conexe este tot mai evidentă și se reflectă și în cifrele Complice.ro la nivel de semestru. Astfel, față de anul precedent, magazinul online de cadouri experiențiale a înregistrat o creștere cu peste 50%, iar față de 2019 creșterea este de 30%. Numărul comenzilor a crescut tot cu 50% față de perioada similară a anului trecut, iar media acestora se situează la 286 euro.

 

"Se conturează clar o mai mare deschidere din partea clienților către a experimenta, atât pe segmentul residential, cât și corporate. Companiile au început să dezvolte o abordare constantă și repetată în această zonă, pentru a putea urmări impactul în motivare, performanță, employer branding, o singură experiență nefiind relevantă. De altfel, observăm că pe acest segment accesarea experiențelor primite de către angajați se face chiar în 3-4 zile, un alt semn că acestea sunt apreciate mai mult decât un premiu sau cadou material primit în mod obișnuit din partea angajatorului", a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

 

Potrivit datelor companiei, o treime dintre organizațiile care accesează experiențele Complice.ro ca parte a programelor de employee experience sunt dispuse să crească bugetul inițial per angajat cu până la 20% pentru a le oferi o experiență personalizată.

 

Petrecerile, reinventate de pandemie  

Pe segmentul residential, vara și debutul sezonului de nunți contribuie la creșterea cererii pentru cadouri experiențiale care marchează spectaculos evenimente de tipul căsătoriei sau aniversarii nunții. Astfel, în contextul marcat în continuare de măsuri de distanțare socială, românii pun tot mai mult accent pe experiențe pentru a face evenimentele importante din viața lor memorabile.

Cererile în căsătorie au devenit tot mai creative, în top situându-se propunerile făcute la înălțime (în timpul unor zboruri private), dar și cele scrise pe un banner afișat în mijlocul orașului sau tractat de un biciclist ce va urmări atent traseul îndrăgostiților. Petrecerile clasice ale burlacilor s-au transformat în ateliere private de home brewing sau experiențe de condus pe circuit, în timp ce burlăcițele preferă escapade private la SPA sau călătorii scurte cu autorulota la malul mării.

 

"Pandemia a schimbat comportamentul de consum al clienților Complice.ro. Alegerile acestora s-au diversificat într-un ritm mai accelerat decât în anii anteriori. Am observat că tot mai mulți invitați preferă să ofere o experiență memorabilă în locul darului clasic, chiar si atunci când sunt la distanță sau, din diferite motive, nu pot fi prezenți fizic la eveniment, iar mirii își doresc și ei să ofere altceva în locul petrecerilor mari, incluzând tot felul de experiențe în petrecerea reinventată de pandemie", a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

 

Top experiențe preferate pentru nunți 

În top experiențe preferate pentru nuntă se numără sosirea la petrecere pe motocicletă, într-o mașină de epocă sau pe un scuter cu trei roți, primirea invitaților de către un comediant sau improvizator, dar și experiențe care completează petrecerea în sine, cum ar fi ateliere personalizate de degustare de ciocolată, degustări de vin, gin ori whiskey sau ateliere florale - astfel încât invitații își pot crea singuri mărturiile unicat.

În ceea ce privește cadoul pentru miri, preferințele merg în zonele de adrenalină și gourmet, respectiv relaxare. În top se află experiențele de zbor în simulator la manșa unui avion Boeing, zbor cu avionul, motodeltaplanul sau cu parapanta în tandem, experiențe pe circuitul de karting, respectiv degustări private de cafea, ciocolată sau vin.

 

"O popularitate tot mai mare, pe fondul sezonului cald, o au și cadourile de travel, cu autorulota sau mini-camperul. Acestea sunt preferate pentru cadouri de aniversare a relațiilor, oferind intimitate, dar și un dram de adrenalină, în funcție de itinerariul ales de cuplu, devenind o experiență perfectă pentru a alunga rutina. La fel de apreciate sunt și melodiile personalizate, dedicațiile muzicale unicat, cadouri făcute cu ajutorul unor apreciați artiști și al celebrităților", a mai precizat Oana Pascu.

 

Complice.ro este un magazin online specializat în cadouri și recompense experiențiale. Pachetele de experiențe sunt orientate atât către zona de business (oferind un portofoliu extins de tool-uri alternative de reward, recognition și incentive pentru angajați, clienți și parteneri de afaceri, dar și soluții creative pentru evenimentele corporate), cât și către zona residential de dezvoltare personală, relaxare și adrenalină pentru cei care își doresc să depășească sfera cadourilor-obiect.

În cei  5 ani de când activează pe piața cadourilor experiențiale, Complice.ro a livrat mai mult de 1.250 de experiențe inedite pentru clienți din zonele corporate și residential, dintr-un portofoliu care include peste 200 de experiențe predefinite pe site, construite cu ajutorul a peste 150 de parteneri din București, dar și din restul țarii și chiar de peste hotare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related