Start-up-ul tech BeeFast primește o investiție de 500.000 de euro și vizează triplarea afacerii

Start-up-ul tech BeeFast primește o investiție de 500.000 de euro și vizează triplarea afacerii

După un an și jumătate de activitate, BeeFast – start-up tech de curierat ultra-rapid și integrare digitală pentru businessuri offline – primește o investiție de 500.000 de euro pentru accelerarea businessului, extinderea sa și consolidarea la nivel operațional. Infuzia de capital vine de la un investitor privat, valoarea din prezent a BeeFast fiind evaluată la 3 milioane de euro, iar întreaga asistență juridică pe parcursul investiției fiind asigurată de KPMG Legal – Toncescu și Asociații SPARL.

Lansată la finalul lui 2019, BeeFast a devenit o soluție la problema livrărilor ultra-rapide în București și Ilfov, având o medie de livrare de 55 de minute de la plasarea comenzii. Acesta a fost principalul motor de creștere în 2020, când, pe fondul pandemiei, start-up-ul a crescut accelerat. Astfel, BeeFast a ajuns de la o medie de 16 comenzi/zi în ianuarie 2020 la aproape 400 comenzi/zi în ianuarie 2021 și 500 de comenzi/zi în prezent.

Dinamica înregistrată a fost posibilă datorită platformei tech pe care funcționează sistemul BeeFast, care a permis atât integrarea rapidă cu magazinele online cu tradiție, precum și oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline care și-au dorit o tranziție rapidă către online în perioada pandemiei.

 

Evaluare de 3 milioane de euro

Dezvoltările din ultimul an și soluțiile propuse de BeeFast pentru segmentele de piață dinamice din online au dus la o creștere constantă a numărului de curieri și clienților parteneri, iar acest lucru s-a reflectat și în cifra de afaceri. Astfel, la jumătatea lui 2021, BeeFast a înregistrat o cifră de afaceri în creștere cu 350% față de perioada similară a anului trecut.

Trendul accelerat de creștere a domeniului, performanța soluției tech, portofoliul de clienți, alături de echipa de antreprenori care au fondat BeeFast și viziunea acestora asupra dezvoltării viitoare plasează evaluarea pentru BeeFast la 3 milioane de euro în prezent. Procesul de evaluare și due dilligence, negocierile și formalitățile pentru încheierea tranzacției de infuzie de capital în BeeFast au durat 3 luni.

Pe parcursul acestei perioade, serviciile juridice au fost asigurate de echipa de avocați coordonată de Laura Toncescu, Head of KPMG Legal -Toncescu și Asociații, alături de doi Managing Associates, Dragoș Nicolae Iamandoiu și Corina Roman, iar echipa KPMG Advisory a fost implicată în asigurarea consultanței pe parte de structurare a tranzacției. Evaluarea brandului și a platformei informatice BeeFast a fost făcută de CMF Consulting.

 

Scalare și triplarea business-ului

În prezent, la 18 luni de la lansare, BeeFast gestionează livrările rapide a peste 300 business-uri locale - restaurante, magazine online de băuturi, de electrocasnice, de accesorii, magazine din segmentul fashion și florării.  Platforma încadrează peste 1.500 curieri activi, care funcționează optimizat, după principiile de shared economy.

 

"Odată cu această investiție vom accelera dezvoltarea BeeFast. Primul obiectiv de creștere presupune triplarea numărul de livrări zilnice în următorul an. Evoluția va avea loc atât pe fondul atragerii de noi clienți din zona București, unde interesul pentru livrări ultra-rapide este în creștere, cât și prin extinderea către noi orașe, direcție pe care o aveam în plan pentru acest an", a declarat Cristian Grozea, CEO și co-fondator BeeFast.

 

De asemenea, investiția primită va fi direcționată parțial și spre consolidarea și optimizarea la nivel operațional, respectiv către dezvoltarea de funcționalități astfel încât clienții să aibă o experiență optimizată, atât pe zona B2B – companii și curieri, cât și B2C, la nivelul clienților finali.

 

BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline.

Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent acoperă zona de produse alimentare - proaspete sau ultra-proaspete - și nealimentare - documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

Printre clienții platformei de livrare rapidă BeeFast se numără Grupul City Grill, lanțul de restaurante Japanos, Flanco, Porto Gallo, Chopstix, Berea TNR, Ohvăz, Simbio, Aria Burger, Godai și multe altele. De asemenea, BeeFast se adresează și persoanelor fizice care aleg să trimită colete sau documente rapid, folosind platforma my.beefast.ro. Momentan, BeeFast este disponibil în București și Ilfov.

KPMG Advisory SRL este unul dintre primii și cei mai importanți actori de pe piața de consultanță în afaceri, oferind asistență în încheierea de tranzacții importante şi în identificarea de soluții optime pentru investitori, reunind o echipă de experți cu o experiență vastă în zona de tranzacții și consultanță în afaceri.

KPMG Legal - Toncescu și Asociații SPARL reunește o echipă proactivă și inovatoare de avocați specializați, care oferă clienților servicii juridice de înaltă calitate și care deține o poziție unică, beneficiind de calitatea de membru al KPMG Global Legal Services (GLS), rețea care cuprinde peste 2.700 de avocați din 80 jurisdicții. Apartenența la rețeaua internațională permite KPMG Legal să acceseze resurse vaste pe parte de specialiști și tehnologie, dar și proiecte multi-jurisdicționale inovatoare. În România, KPMG Legal – Toncescu și Asociații SPARL se concentrează în principal pe domeniul serviciilor financiare și Fintech, dreptul noilor tehnologii, protecția datelor cu caracter personal și securitate cibernetică, drept societar, fuziuni & achiziții, litigii și arbitraje la nivel local și internațional, restructurare și insolvență, având totodată practici specializate în domeniul imobiliar și construcții, dreptul muncii, achiziții publice și dreptul concurenței.

CMF Consulting S.A. este unul  dintre  promotorii profesiei de evaluator din România. 
Echipa se distinge în piață prin specificul deosebit al proprietăților ce le evaluează, nu prin numărul mare de lucrări realizate. În prezent echipa CMF Consulting este specializată în realizarea lucrărilor complexe, atipice ce necesită un grad ridicat de profesionalitate și cunoștințe avansate în domeniul evaluării. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related