A fost desemnat noul campion Starbucks Barista România

A fost desemnat noul campion Starbucks Barista România

1 zi de competiție. 3 probe. 6 finaliști. Cafea de calitate. Tehnici de preparare inovatoare.

Starbucks este cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților. Brand-ul, operat în România de compania AmRest, și-a desemnat campionul barista Starbucks România 2021, Cristina Pasalău. Cristina a participat în finala desfășurată la cafeneaua Starbucks din Piața Romană, alături de alți cinci angajați Starbucks din toată țara.

Pasiunea pentru cafea a adus-o pe Cristina Pasalău, în vârstă de 26 ani, la Starbucks acum 2 ani. Datorită abilităților de leader, a devenit în scurt timp Store Manager la cafeneaua Starbucks Universitate București, deschisă în 2020. Cafeaua preferată a Cristinei este Starbucks Blonde Espresso Roast, o specialitate de cafea uşor prăjită cu gust intens şi o aromă moderată de citrice.  Iar băutura Starbucks pe care nu ar refuza-o niciodată este Cold Brew Latte cu lapte de soia.

„În trecut urmăream campionatele de barista ale Starbucks și visam ca într-o zi să fiu și eu printre participanți. Mi s-a părut extraordinar că Starbucks îi impulsionează și recompensează astfel pe cei mai pasionați barista. Bucuria mea este cu atât mai mare acum când am câștigat ediția de anul acesta. Sunt în continuare concentrată pentru că îmi doresc să câștig și etapa internațională, la care participă campioni din toată zona EMEA, care se va desfășura online toamna aceasta”,  a menționat Cristina Pasalău, Starbucks România Barista Champion 2021.

Pe parcursul a trei probe, desfășurate într-o singură zi, cei șase finaliști ai Campionatului de Barista Starbucks România 2021 și-au demonstrat îndemânarea în tehnica de preparare a artei în cafea, Latte Art, mici lucrări de artă în ceașca de cafea. Pentru a doua probă, Coffee Tasting, participanții au prezentat în fața juriului o degustare profesională a unei cafele la alegere, demonstrând cât de bine stăpânesc tehnica de preparare a cafelei. Pentru ultima probă, Signature Beverage, participanții au creat propria rețetă a unei băuturi pe bază de cafea. La această probă juriul format din profesioniști Starbucks cu experiență a apreciat creativitatea și priceperea în prepararea cafelei a fiecărui participant.

Campionatul de barista organizat de Starbucks la nivel național și internațional are deja tradiție și recunoaște astfel meritele profesioniștilor în prepararea cafelei, testându-le talentul, dedicarea, implicarea, cunoștințele, expertiza, dar și modul de interacțiune cu clienții și capacitatea de a transmite povești. Țelul pentru fiecare barista Starbucks este să câștige un șorț negru, dovada faptului că a devenit un adevărat maestru în acest domeniu.

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

AmRest Holdings SE este cel mai mare operator european de restaurante multi-brand cu un portofoliu de brand-uri de top din 25 de țări. AmRest operează peste 2300 de restaurante sub brand-uri franciză precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, precum și brand-uri proprii precum Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa și Blue Frog. Compania are, de asemenea, în portofoliu o serie de brand-uri virtuale precum Pokai, Lepieje și ‘OiPoke.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related