TikTok oferă acces în culisele Conferinței ONU privind schimbările climatice COP26

TikTok oferă acces în culisele Conferinței ONU privind schimbările climatice COP26

Peste 20 de miliarde de vizualizări ale videoclipurilor despre climă pe TikTok în ultimul an.

TikTok și-a luat angajamentul de a continua procesul de învățare despre schimbările climatice și sustenabilitate, iar inspirația a venit de la comunitatea globală. Pentru a continua conversațiile din cadrul Conferinței ONU privind schimbările climatice COP26, TikTok lansează campania #ClimateAction pentru a încuraja comunitățile din întreaga lume să se alăture conversației privind clima și să ia măsuri care au un impact pozitiv asupra planetei noastre.

COP26 reunește lideri mondiali, societatea civilă, companii și oameni din prima linie a schimbărilor climatice, care se alătură pentru a-și lua angajamente și a inspira acțiuni urgente în domeniul schimbărilor climatice. Pentru că este unul dintre cele mai importante evenimente climatice din lume, TikTok colaborează cu creatori din întreaga lume pentru a duce conținutul lor inspirațional privind mediul la următorul nivel și pentru a se asigura că aceste conversații importante sunt în centrul atenției.

TikTok are o comunitate activă și implicată de creatori care își doresc să se implice, să îi inspire și pe alți oameni să ia măsuri și să contribuie la binele planetei. Datele arată că în categoria climă s-au strâns peste 20 de miliarde de vizualizări pe TikTok în ultimul an. Cu videoclipuri despre orice, de la gospodăriile sustenabile care produc un număr redus de deșeuri până la moda durabilă care încurajează achiziționarea de îmbrăcăminte second hand, de la compunerea de melodii originale până la împărtășirea informațiilor despre activiștii lor favoriți în domeniul schimbările climatice, TikTok a devenit o destinație de top pentru conversații axate pe cele mai urgente probleme de mediu și sustenabilitate.

Cele mai importante subiecte legate de schimbările climatice includ:

  • Stil de viață sustenabil: De la #Thrifting (cumpărat de la second-hand), la #Upcycling, la #PlantBased, creatorii TikTok găsesc permanet moduri prin care să includă sustenabilitatea în viața de zi cu zi.  
  • Conștientizare și educare despre schimbările climatice: Hashtaguri precum  #NatureLover și #EarthDay au avut peste 2 miliarde de vizualizări ale clipurilor asociate anul trecut, iar creatori precum @shangerdanger ne-au prezentat minuni subacvatice pe care merită să le conservăm și @earthtopia ne-a împărtășit veștile bune legate de mediu din fiecare săptămână.
  • Curățarea deșeurilor: Creatori precum @mrgood.plastic și @danieltoben, alături de organizații precum @4Ocean au oferit privitorilor un loc în primul rând la unele dintre cele mai ambițioase proiecte de curățare de pe planetă, în timp ce au prezentat informații esențiale despre criza plasticului din oceane sau streamuri pline cu deșeuri.

TikTok LIVE de la COP26

TikTok va fi LIVE pe 6 noiembrie, din GreenZone la COP26 alături de Cam și Solana pe contul @tiktokforgood, centrul global de impact social al TikTok. Intervenția LIVE va surprinde conținut din spatele scenei și dezbaterile care au loc la COP26 și va oferi comunității TikTok o privire din interior asupra conversațiilor despre climă, în timp ce prezentatori virtuali de pe tot globul vor discuta despre modul în care schimbările climatice îi afectează în mod unic.

„Schimbările climatice ne afectează pe toți și, în special, natura în care am crescut toată viața. Abia aștept să încep să inspir publicul să ia măsuri în privința schimbărilor climatice și a conservării speciilor de animalele”, spune Cam.

Această campanie face parte din angajamentul continuu al TikTok de a încuraja comunitățile din întreaga lume să deblocheze puterea creativității pentru a genera schimbări pozitive, semnificative și de durată.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related