Black Friday ca la carte: Peste 220.000 de titluri și reduceri până la 90% la Libris

Black Friday ca la carte: Peste 220.000 de titluri și reduceri până la 90% la Libris

Sub sloganul Black Friday ca la carteLibris  a pregătit o zi de reduceri până la 90% pentru peste 220.000 de titluri. Campania de Black Friday pe Libris se va desfășura timp de 24 de ore, pe 12 noiembrie.

Reducerile vor acoperi atât cărțile în limba engleză (până la 35%), care se bucură de un interes crescut de la an la an, categoria eBooks - unde reducerile vor fi de 20% - dar și bestsellere și noutăți din toate categoriile de top: beletristică, dezvoltare personală, dezvoltarea și gestionarea afacerilor, cărți de parenting și pentru copii. De asemenea, în campanie sunt incluse și peste 1800 jocuri, care vor beneficia de un discount de până la 40%. 

"Ca și în anii trecuți, am inclus in oferta de Black Friday titluri căutate, cum ar fi celebra serie Dune, autori români și internaționali de top, printre care Gabor Mate, Matt Haig, Alex Michaelides, Ioana Chicet Macoveiciuc. Ne așteptăm ca interesul cititorilor să fie crescut, prin urmare am eficientizat procesul de comandă printr-un landing page dedicat campaniei, cu acces rapid la categorii de reduceri, pe categorii de produse, asistență tehnica non-stop și stocuri pe măsură", a precizat Laura Țeposu, CEO Libris.

Pregătirile Libris pentru Black Friday au început în urmă cu câteva luni, astfel încât echipa este pregătită tehnic și logistic pentru ca toate comenzile plasate în cadrul campaniei să fie livrate în cel mult 3 zile de la confirmarea lor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related