Foot Locker intră pe piaţa din România şi deschide primul magazin în AFI Cotroceni

Foot Locker intră pe piaţa din România şi deschide primul magazin în AFI Cotroceni

Brandul american Foot Locker, cel mai important retailer global de încălțăminte și îmbrăcăminte sport, va deschide primul magazin din România în  AFI Cotroceni,  cel mai mare centru comercial din România.

Piața locală de retail va avea un nou jucător prin deschiderea primului magazin al brandului în București. Pasionații de streetstyle pot alege în curând produsele preferate din cele mai noi colecții Foot Locker.

„Prin deschiderea primului magazin Foot Locker din România în centrul nostru comercial continuăm strategia de diferențiere și ne respectăm promisiunea de a fi destinația urbană favorită pentru shopping și petrecerea timpului liber.”, a declarat Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.

Primul magazin Foot Locker este situat la parterul centrului AFI Cotroceni și are o suprafață totală de 120 de metri pătrați.

AFI Cotroceni are pe o suprafață de 90.000 mp și un număr de 300 de spații destinate shopping-ului, tehnologiei și entertainment-ului. Din mixul de branduri, aproximativ 40% sunt din categoria fashion, 25% din categoria beauty, bijuterii, electronice și 25% din zona de servicii destinate divertismentului.

Foot Locker este un brand internațional înființat în anul 1974 în California și care opereză în prezent în 28 de țări și având 2500 de magazine în lume; în Europa, Foot Locker are  620 de magazine în locații premium, în 20 de țări. Brandul și-a păstrat energia de-a lungul timpului, întruchipând stilul american, prospețimea și creativitatea, dar și stilul de viață al celor  care se bucură de ritmul urban.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related