Heinz lansează maioneza cu usturoi negru, ediție limitată de Halloween

Heinz lansează maioneza cu usturoi negru, ediție limitată de Halloween
  • Trăiește din plin acest Halloween! Heinz îi dă gust cu noul sos de maioneză cu usturoi negru, în ediţie limitată.
  • Heinz lansează cea mai înspăimântătoare maioneză cu usturoi negru de Halloween.
  • Valabilă în ediție limitată, în trei variante diferite – schelet, dovleac și vampir.

După multă trudă şi necaz, ceva înfiorător a fost creat în bucătăria Heinz, şi este pe piaţă chiar de Halloween! Dintr-un pariu prin care şi-a propus să ofere o spaimă fantastică tuturor în acest sezon, Heinz a lansat prima și cel mai înspăimântătoare maioneză din usturoi negru – Black Garlic Mayo.

Prin combinația maionezei vegane Heinz cu aroma puternică, acidă și ușor dulce a usturoiului negru care garantează spaimă și furnicături papilelor gustative, Heinz a pus pe piaţă cel mai fioros sos, perfect pentru toate alegerile alimentare.

Delicios, savuros și cremos, sosul este atât de bun, încât chiar și vampirii se vor lupta cu pofta şi vor rezista cu greu dorinţei de a-l gusta.

 „Ne simțim foarte fioroși la Heinz, având în vedere lansarea delicioasei şi înspăimântătoarei maioneze din usturoi negru și abia așteptăm ca fanii să experimenteze noua creație spectaculoasă a acestui Halloween. Noua maioneză din usturoi negru este atât de bună încât nici vampirii nu-i pot rezista!”, a spus Hanna Winterbourne, Brand manager Heinz International.

Noua aromă nu are coloranți artificiali, arome adăugate sau conservanți și pentru vegetarieni şi vegani, deci perfectă pentru un Halloween de neuitat!

Poate singurul dezavantaj este că noua maioneză Heinz cu usturoi negru este disponibilă pentru un timp limitat şi e aşa de bună încât te poate bântui, așa că grăbește-te să o încerci înainte să se termine. 

Iar pentru fanii din România – casa lui Dracula –  Heinz deschide un pop-up shop special, în pădurea Boldu-Crețeasca, fix de Halloween, pe 31 octombrie. Magazinul e deschis doar în seara de Halloween, de la ora 00:00 şi reprezintă încă o dovadă că şi vampirii adoră noul sos. În locația special amenajată, fanii sunt așteptați cu surprize înspăimântător de delicioase și vor putea testa sosul cu burger și cartofi pai oferite gratuit, într-o atmosferă tematică.

În plus, în perioada 29-31 octombrie, în toate locațiile restaurantelor VIVO din țară, clienții vor putea testa noua maioneză Heinz cu usturoi negru în exclusivitate, cu orice preparat Vivo. Ofertă disponibilă și la livrările prin Glovo.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related