Adriana Spulber: Comunicarea Pago se învârte în jurul cuvântului ”timp”. Cât valorează (drumurile, nervii), cum poate fi câștigat, cum poate trece mai ușor printr-o experiență de plată rapidă, sigură și simplă

Adriana Spulber: Comunicarea Pago se învârte în jurul cuvântului ”timp”. Cât valorează (drumurile, nervii), cum poate fi câștigat, cum poate trece mai ușor printr-o experiență de plată rapidă, sigură și simplă

Una din cele mai mari frustrări în România e plata facturilor. Drumurile, așteptarea, adaptarea programului la orarul de funcționare al diferitelor companii, sau - pentru cei care le plătesc online, navigarea pe diferite platforme, completarea câmpurilor cu informații, birocrația digitală. Pago a fost lansat pentru a rezolva plata facturilor într-un mod simplu și rapid, spune Adriana Spulber, Marketing Manager Pago. Este un serviciu care centralizează toate facturile într-un singur cont, pentru a fi plătite în câteva secunde, de oriunde și oricând.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related