Tânărul designer Andrea Sándor, premiat de Perwoll în cadrul UADFASHIONSHOW

Tânărul designer Andrea Sándor, premiat de Perwoll în cadrul UADFASHIONSHOW

Unul dintre cele mai așteptate evenimente de modă din România a revenit la Cluj-Napoca, într-un nou concept, mai creativ și mai actual. UADFASHIONSHOW a reunit sâmbătă seară pasionați de artă și design vestimentar, lideri de opinie din industriile creative, profesori și susținători ai tinerelor talente la o prezentare de modă pusă în scenă de Absolvenții Departamentului Modă-design vestimentar, din cadrul Universității de Artă și Design din Cluj-Napoca.

Firul roșu al celor 29 de colecții prezentate sâmbătă a fost abordarea responsabilă și interdisciplinară a proceselor creative și tehnice, conturându-se astfel un show legat de sustenabilitate, reciclare și upcycling, printr-un manifest subversiv într-un „topos” al consumerismului.

Partener al Universității de Artă și Design din Cluj-Napoca și al tinerilor designeri din România de peste 10 ani, Perwoll a oferit un premiu special absolventei Andrea Sándor, care s-a evidențiat prin talentul și creativitatea sa. Colecția semnată de Andrea Sándor transmite un mesaj puternic despre importanța integrității ecologice, abordând simultan feminitatea și simplitatea. Detaliile de broderie subtile și atenția acordată durabilității demonstrează angajamentul față de un stil de viață slow fashion.

Acest premiu simbolizează angajamentul nostru de a-i sprijini pe studenți să-și continue parcursul în industria modei și să devină lideri ai unui viitor sustenabil. În calitate de partener oficial al evenimentului, ne bucurăm să contribuim la crearea unei platforme pentru viitoarele talente ale industriei modei, iar colecția câștigătoare ilustrează perfect preocuparea Perwoll de a promova conceptul slow fashion”, a declarat Florina Bagiac, Brand Manager Perwoll.

 

#RethinkFashion, grija pentru haine înseamnă modă sustenabilă

Încă din 2019, Perwoll a lansat mișcarea #RethinkFashion pe care o duce mai departe și anul acesta prin proiecte și lansări menite să promoveze conceptul de “slow fashion”, axat pe longevitatea articolelor de îmbrăcăminte. Brand-ul încurajează consumatorii să aibă grijă corect de hainele lor pentru a le păstra frumoase și a le purta cu plăcere o perioadă cât mai îndelungată. Mai puține haine cumpărate înseamnă un impact pozitiv asupra planetei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related