Aperol District: primul eveniment creat de brandul italian pentru a permite consumatorilor să facă parte din universul Aperol vine și la București

Aperol District: primul eveniment creat de brandul italian pentru a permite consumatorilor să facă parte din universul Aperol vine și la București

Între 8-9 Septembrie, toți iubitorii universului Aperol vor avea șansa de a petrece clipe frumoase alături de prieteni în cadrul unei petreceri de neuitat alături de Aperol și DJ-ii lor preferați.

Aperol aduce Aperol District și în București, un eveniment creat special de brandul italian pentru a oferi consumatorilor șansa de a face parte din universul Aperol și de experimenta îndeaproape lumea aperitivului italian. Între 8-9 septembrie, în intervalul 17:00- 22:30, zona Biblioteca Națională (Bulevardul Unirii, București) devine spațiul în care iubitorii Aperol Spritz se pot bucura de momentele muzicale asigurate de Marwan Dua, Dobrikan și Radu Constantin, în timp ce pot câstiga diverse premii.

"Pentru mine este o mare plăcere să fac parte din universul Aperol, iar faptul că am avut șansa de a fi prezent, în calitate de DJ, la prima ediția a Aperol District este o reușită și un moment de care voi fi mândru mereu. Cu atât mai mult cu cât lansarea Aperol District are loc într-un un spațiu creativ, care ne oferă posibilitatea de a fi fericiți alături de prietenii noștri și de a captura un perfect #sunsetinaglass.”, a menționat Radu Constantin, creator conținut și partener Aperol.

Conceput ca o experiență integrată, care să le permită consumatorilor să exploreze universul Aperol și să interacționeze cu acesta, Aperol District are patru zone de activare dintre care două zone de Prepare your own Aperol unde consumatorii au posibilitatea de a învăța cum să prepare un perfect serve. Cea de-a treia zonă este o podea kinetică de dans, amplasată pe unul dintre pontoanele fixe, iar cea de-a patra este reprezentată de o zonă foto unde fiecare dintre participanți va avea șansa de a-și face poze alături de prieteni și de a se înscrie la promoția „Sunset in a Glass”. Fiecare dintre zonele de activare și interacțiune cu universul Aperol oferă posibilitatea participanților de a câștiga diferite premii.

“Aperol este aperitivul perfect. Cu o culoare strălucitoare, un gust unic, dulce-amar și o rețeță secretă, neschimbată de la crearea ei, în 1919, a reușit să fie foarte popular la noi, românii fiind mari fani ai Aperol Spritz. Totodată, ca și Aperol, muzica este un conector social și un limbaj universal al bucuriei. Ambele leagă spontan oamenii, multiplicând bucuria în fiecare situație socială, de aceea, este o mare mândrie pentru noi că am reușit să aducem un proiect atât de drag, precum Aperol District, în România”, a declarat Andreea Nistor, Brand Manager Campari în cadrul PPD Global.

Misiunea Aperol este de a aduce oamenii împreună pentru a se bucura de momente frumoase alături de  prieteni. Iubitorii Aperol sunt invitați să descopere atmosfera atrăgătoare Aperol Spritz la multiplele instalații și să se bucure  de un Aperol Spritz perfect echilibrat, plin de bucurie și o dispoziție plină de culoare.

La Aperol District intrarea este liberă și sunt asteptați toți cei care vor să cunoască îndeaproape brandul italian, fie că vor să învețe cum să prepare un perfect serve sau pur și simplu să se simtă bine, alături de prieteni, pe momentele muzicale oferite de DJ-ii prezenți la prima ediție a acestui eveniment.

Aperol® este aperitivul emblematic cunoscut la nivel global pentru nuanța sa portocalie și aroma unică florală, care derivă dintr-o rețetă secretă, ce a rămas neschimbată de peste un secol. Lansat în 1919 de frații Barbieri în regiunea Veneto din Italia, Aperol Spritz evocă stilul de viață italian al comunității și este recunoscut pentru că ajută la crearea de experiențe memorabile alături de cei dragi.

Aperol Spritz este cocktail-ul numărul 1 în Italia, rețeta acestuia bazându-se pe mixarea de Aperol și Cinzano Prosecco cu un strop de apă minerală într-un pahar plin cu gheață și ornat cu o felie de portocală. Profilul său de gust dulce-amărui îl face băutura ideală pentru orice ocazie. 

Prezentă pe piața din România din 2007 și parte a Photos Photiades Group, PPD Global este lider în distribuția de băuturi alcoolice premium. Împreună cu Diageo, Gruppo Campari, San Pellegrino, Monin, Proximo, Illva Saronno și alți parteneri, PPD Global a construit un portofoliu impresionant de băuturi premium și super premium. Printre acestea se numără mărci precum Aperol, Campari, Cinzano, Acqua Panna, San Pellegrino, Monin, Johnnie Walker, J&B, Tanqueray, Captain Morgan și propriul său brand de vodcă, Tazovsky. Băuturile importate și distribuite de PPD Global sunt disponibile în toate marile lanțuri de magazine din România și în peste 15.000 de locații HoReCa din toată țara.

PPD Global este parte a Photos Photiades Group, companie fondată în urmă cu peste 75 de ani, cu o experiență extinsă în producția, vânzarea și distribuția unor mărci cunoscute de băuturi alcoolice și non-alcoolice și cu operațiuni în sectorul imobiliar și al asigurărilor. Cu o cifră de afaceri anuală la nivel de grup de peste 350 de milioane de Euro și peste 1.000 de angajați, Photos Photiades Group desfășoară activități în România, Croația, Cipru, Grecia și Slovenia. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related