Grupul L’Oréal a obținut un scor triplu “A” CDP pentru al 8-lea an consecutiv pentru leadership de mediu privind schimbările climatice, păduri și securitatea apei

Grupul L’Oréal a obținut un scor triplu “A” CDP pentru al 8-lea an consecutiv pentru leadership de mediu privind schimbările climatice, păduri și securitatea apei

Pentru al optulea an consecutiv, Grupul L’Oréal este una dintre companiile care au obținut scorul A, fiind inclusă de organizația non-profit de mediu Carbon Disclosure Project (CDP) pe lista companiilor care se remarcă prin transparența în ceea ce privește impactul asupra mediului și demonstrează performanțe remarcabile în abordarea schimbărilor climatice, protejarea pădurilor și asigurarea securității apei.

L’Oréal este una dintre cele 10 companii care au obținut scorul de triplu “A” în 2023 – din peste 21.000 de companii analizate, fiind singura companie care a obținut calificativul “A” timp de opt ani consecutivi, în toate cele trei teme de mediu evaluate de CDP. Procesul de punctare al CDP este recunoscut pe scară largă drept standardul de aur al transparenței de mediu corporative.

Pe deplin aliniat la Taskforce For Climate-Related Financial Disclosures (TCFD), CDP deține cea mai mare bază de date de mediu din lume, scorurile CDP fiind utilizate pe scară largă pentru a conduce deciziile de investiții și achiziții către o economie cu zero emisii de carbon, durabilă și rezistentă. În 2023, peste 740 de instituții financiare cu active de peste 136 de trilioane de dolari americani au solicitat companiilor să dezvăluie date despre impactul asupra mediului, riscurile și oportunitățile prin intermediul platformei CDP. Un număr record de 23.000 de companii au acceptat.

Pentru L’Oréal este atât o mare onoare, cât și o sursă de mândrie imensă să obținem scor triplu A pentru al optulea an la rând. Văd această realizare ca pe o încurajare de a persista în eforturile pe care le-am inițiat ca lider mondial în domeniul de beauty, atunci când am luat decizia esențială de a ne transforma profund modul în care ne derulăm business-ul, în conformitate cu standardele șiinței de mediu. Această transformare se bazează pe obiective ambițioase pentru 2030. Etape semnificative au fost deja atinse datorită dăruirii tuturor echipelor L’Oréal aflate sub conducerea vizionară a Alexandrei Palt, Chief CSR Officer în cadrul Grupului, și colaborării strânse cu întregul nostru ecosistem. Având în vedere amploarea provocărilor sociale și de mediu cu care ne confruntăm, singurul răspuns viabil este unul colectiv, iar în ceea ce ne privește, ne angajăm să contribuim activ la acest efort comun., a declarat Nicolas Hieronimus, CEO L’Oréal Groupe.

Această recunoaștere evidențiază transformarea durabilă întreprinsă de L’Oréal Groupe și obiectivele sale ambițioase pentru 2030, ca parte a programului său de sustenabilitate, L’Oréal for the Future. Programul este construit pe trei piloni: ne transformăm, ne îmbunătățim ecosistemul nostru de afaceri și contribuim la rezolvarea provocărilor globale, prin angajamente concrete în abordarea schimbărilor climatice, de a gestiona apa în mod durabil, de a respecta biodiversitatea și de a conserva resursele naturale.

CDP folosește o metodologie detaliată și independentă pentru a evalua aceste companii, alocaând un scor de la A la D – pe baza caracterului complet al dezvăluirii, conștientizării și gestionării riscurilor de mediu și demonstrarea celor mai bune practici asociate cu leadershipul de mediu, cum ar fi stabilirea unor ținte ambițioase și semnificative. Companiile care nu dezvăluie sau furnizează informații insuficiente primesc scor F.

„Felicitări tuturor companiilor incluse pe Lista A a CDP, precum și acelor companii care au început sau și-au accelerat călătoria către transparența de mediu în 2023 – am observat o creștere de 24% a dezvăluirilor anul trecut, fiind o traiectorie demnă de apreciere. Doar prin dezvăluirea într-un mod transparent companiile pot demonstra că sunt serioase cu privire la rolul vital pe care îl au în asigurarea unui viitor cu zero emisii de carbon, benefic pentru natură.”, a declarat Sherry Madera, CEO CDP.

„Obținerea unui scor CDP triplu A pentru mai mulți ani consecutivi reprezintă o recunoaștere a tuturor eforturilor de sustenabilitate ale L'Oréal, atât la nivel global, câși în peisajul mediului înconjurător din România, care, la fel ca multe alte țări, se confruntă cu provocări tangibile la nivel de mediu în materie de poluare, scăderea ratei de biodiversitate și epuizarea resurselor. Conservarea resurselor naturale și a ecosistemelor este o prioritate cheie pentru L'Oréal, iar angajamentul nostru față de sustenabilitate are un ecou puternic și în România. Aplicăm o serie de măsuri cu impact local, printre care aș menționa, în primă instanță, demersurile permanente ale mărcilor noastre de a reduce cantitatea de plastic prezentă în ambalajele produselor. De asemenea, aici includem și decizia de a colabora cu parteneri externi precum FM Logistic România, care sunt axați pe distribuție sustenabilă cu un consum cât mai redus de dioxid de carbon prin autoutilitare electrice care acoperă în întregime livrările zonale din ariile București, Ilfov și Timișoara. Astfel, eforturile noastre abordează măsuri proactive pentru promovarea conservării mediului, eficienței resurselor și practicilor durabile în toate operațiunile noastre. Ne uităm către viitor cu scopul necontenit de a aplica din ce în ce mai multe măsuri de acest fel în interacțiunea noastră cu mediul înconjurător, pentru a putea contribui în mod verosimil la crearea lumii sustenabile de mâine., a declarat Ana Panajotovic, L'Oréal for the Future Program Manager România și Adria-Balkan. 

De peste 110 ani, L’Oréal, lider mondial în frumusețe, s-a dedicat unui singur obiectiv: îndeplinirea aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Scopul nostru, acela de a crea frumusețea care mișcă lumea, definește abordarea companiei față de frumusețe ca fiind incluzivă, etică, generoasă și dedicată durabilității sociale și de mediu.

Cu un portofoliu extins ce cuprinde 36 de mărci internaționale și angajamente ambițioase în materie de sustenabilitate derulate prin intermediul programului L’Oréal For The Future, compania oferă fiecărei persoane din întreaga lume tot ceea ce este mai bun din punct de vedere al calității, eficienței, siguranței, sinceritătții și responsabilității, în timp ce sărbătorește frumusețea în pluralitatea sa infinită.

Cu 87.400 de angajați, o amprentă geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (e-commerce, mass market, magazine universale, farmacii, saloane de coafură, travel retail și buticuri de marcă) în 2022, Grupul a generat vânzări în valoare totală de 38,26 miliarde de euro. L’Oréal deține 20 de centre de cercetare și inovare, în cadrul cărora lucrează peste 4000 de oameni de știință și peste 5.500 de profesioniști în tehnologie și inovație digitală, pentru a inventa viitorul frumuseții și a deveni lider în Beauty Tech. 

CDP este o organizație non-profit globală care conduce ecosistemul mondial de divulgare a mediului pentru companii, orașe, state și regiuni. Fondată în 2000 și lucrând cu peste 740 de insituții financiare cu active de peste 136 trilioane de dolari, CDP a fost pionier în utilizarea piețelor de capital și a achizițiilor corporative pentru a motiva companiile să dezvăluie impactul pe care îl au asupra mediului și să protejeze pădurile. Peste 24.000 de organizații din întreaga lume au dezvăluit datele prin CDP în 2023, cu peste 23.000 de companii – inclusiv companii listate cu două trimi din capitalizarea bursieră globală – și peste 1.100 orașe, state și regiuni. Complet aliniat TCFD, CDP deține cea mai mare bază de date de mediu din lume, iar scorurile CDP sunt utilizate pe scară largă pentru a conduce decizii de investiții și achiziții către o economie cu zero emisii de carbon, durabilă și rezistentă. CDP este membru fondator al inițiativei Science Based Targets, We Mean Business Coalition, The Investor Agenda și inițiativa Net Zero Asset Managers.

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related