Cea de-a VII-a ediție a conferinței „reTAG – a Retail, FMCG & e-Commerce Conference for the Modern World”: Profesioniști din domeniu discută, pe 17 aprilie, despre cum vor evolua business-urile din aceste sectoare în următorii ani

Cea de-a VII-a ediție a conferinței „reTAG – a Retail, FMCG & e-Commerce Conference for the Modern World”: Profesioniști din domeniu discută, pe 17 aprilie, despre cum vor evolua business-urile din aceste sectoare în următorii ani

Profesioniști din sectoarele e-commerce retail și FMCG sunt invitați, pe 17 aprilie 2024, la cea de-a VII-a ediție a evenimentului „reTAG – a Retail, FMCG & e-Commerce Conference for the Modern World”. Evenimentul organizat de BusinessMark va reuni 17 lideri din domeniu, ce vor discuta despre cum au evoluat strategiile companiilor din aceste sectoare, care sunt prioritățile de pe lista business-urilor pentru perioada 2024-2025 și care sunt tendințele la nivel de e-commerce.

Cu o inflație record, costuri ridicate și modificări legislative, cum se poziționează zona de retail și FMCG în fața consumatorilor? Cum reflectă prețurile de la raft această situație și care va fi evoluția? Cum se reflectă acestea la nivelul comportamentului consumatorului? Cum pot brandurile să câștige loialitatea clienților pe o piață competitivă? Dincolo de preț sau condițiile de livrare și retur, cum se construiește o strategie menită să țină clienții aproape? Care este atitudinea consumatorilor la nivel de retururi și care este reacția brandurilor la acest nivel?

Acestea sunt alte câteva subiecte la care invitații vor încerca să găsească răspunsul pe parcursul sesiunilor de prezentări și panelurilor, ce vor fi moderate de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Au confirmat prezența la eveniment:

  • Lucia Costea, Co-fondator & CEO, Secom® Healthcare Group
  • Cătălin George Pozdarie, CEO, Hervis Romania
  • Mihai Pătraşcu, CEO, evoMAG.ro
  • Nicoleta Dumitrescu, Chief Operations Officer, Lensa
  • Michael Kaiser, Chief Commercial Officer, Sezamo
  • Alina Donici, Managing Partner, Artesana
  • Andrei Băluță, Director pentru Managementul Informației și Transformare Digitală, METRO România
  • Violeta Roșu, Fondator & Managing Partner, Blue Point Agency
  • Cristian Găvan, Fondator MAM Bricolaj
  • Teodor Gurgui, Mobile, Loyalty & UX Development Manager, Carrefour România
  • Alin Vlad, Ecommerce Director, Otter
  • Teodora Mărăcineanu, Marketing Director, Electrolux Romania
  • Remus Mihai Hirceaga, Country Manager, Expense Reduction Analysts Europe
  • Laura Roșca, Director Cercetare Calitativă, iSense Solutions
  • Sorin Zaharov, Digital Monitoring Specialist & Product Manager, Advahoo
  • Georgiana Enache, Managing Associate, ASP Advisors
  • Tudor Goicea, CRO & Co-founder, Aqurate

Evenimentul va avea loc la sala Constanța, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, în intervalul 08:45 – 15:45 și vizează: General Managers, E-commerce Managers, Business Development Managers, Operations Directors, Procurement Managers, Distribution Managers, Commercial Directors, Brand Managers, Sales & Marketing Directors, Customer Development Managers, Online & Digital Managers, Trade Marketing Managers, Antreprenori.

Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 600 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.

Eveniment organizat de BusinessMark
Partenerii evenimentului: Lion’s Head România, Blue Point Agency, AS Partners, Advahoo, Expense Reduction Analysts, EBS Integrator, iSense Solutions
Suport tehnic oferit de: SCS
Partener de monitorizare al evenimentului: mediaTrust
Parteneri media:  spotmedia.ro, Ziarul Bursa, IQads, SMARK, Revista Cariere, AngajatorulMeu.ro, Logistic Post, PRwave, DigitalBusiness, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global Manager, Global HR Manager, Events Max, Revista Piața, SpațiulConstruit.rom Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorinRomania.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related